توانمندسازی کشاورزان آمریکایی و کانادایی برای استفاده از فناوری هواپیک

LettUs Grow، تامین‌کننده فناوری هواپخش، با تجهیزات پرورش دهندگان نوآور (IGE)، متخصصان در تولید تجهیزات گلخانه‌ای، همکاری کرده است تا ایروپونیک اولتراسونیک را به تولیدکنندگان گلخانه‌ای در سراسر ایالات متحده و کانادا معرفی کند.

“ما از پیوستن به نیروها با IGE برای آوردن فناوری پیشرفته ایروپونیک خود به کشاورزان در سرتاسر آمریکای شمالی بسیار هیجان زده هستیم. این مشارکت گامی مهم به جلو در ماموریت ما برای کاهش تأثیر رشد محصولات تازه در سراسر جهان با حمایت از تولیدکنندگان و بهبود امنیت غذایی از طریق همکاری های معنادار است. چارلی گای، مدیر عامل LettUs Grow گفت: با همکاری با IGE، ما کشاورزان در ایالات متحده و کانادا را قادر خواهیم ساخت تا از آخرین فناوری آبیاری استفاده کنند که نوآوری و رشد را در عملیات آنها به ارمغان می آورد.

باز کردن بازدهی بالاتر
از طریق این مشارکت، IGE سیستم‌های آبیاری ثبت شده LettUs Grow را تولید می‌کند و به تولیدکنندگان این امکان را می‌دهد تا تولید محصول را بهینه کرده و کیفیت را با آخرین فناوری آبیاری افزایش دهند. این همکاری استراتژیک فناوری LettUs Grow را با ظرفیت تولید پیشرو در جهان IGE ترکیب می‌کند تا بازده محصول بالاتر را با کاهش منابع برای تولیدکنندگان گلخانه‌ای در سراسر منطقه باز کند.

“فناوری نیمکت نورد ایروپونیک ما مزیت هواپیک را به بازار آمریکای شمالی به شیوه ای بسیار متفاوت با آنچه در حال حاضر در صنعت معمول است به ارمغان می آورد. برخلاف سیستم های هواپیک موجود، ایروپونیک اولتراسونیک یک فناوری بسیار قابل اعتماد است که در قالب نیمکت آشنا نصب شده است. ادغام آسان با پروژه‌های ساخت‌وساز موجود یا جدید. در نهایت، این ابزاری حیاتی برای افزایش عملکرد، بهبود سودآوری در سطح کارخانه در مجموعه‌ای از انواع محصولات و باز کردن فرصت‌های رشد جدید در اختیار تولیدکنندگان قرار می‌دهد.» رشد.

تکنولوژی گلخانه ای مناسب
پس از تکمیل آزمایشات موفقیت آمیز رشد محصول در تأسیسات گلخانه ای تحقیق و توسعه دانشگاه Wageningen و اخیراً در مرکز فناوری استاکبریج با همکاری CHAP، فناوری ایروپونیک LettUs Grow نشان داده است که عملکرد و نرخ رشد را در مقایسه با روش های آبیاری هیدروپونیک برای طیف وسیعی از برگ ها بهبود می بخشد. سبزی و گیاهان. این همکاری باعث افزایش دسترسی به فناوری CEA برای تولیدکنندگان گلخانه ای در ایالات متحده و کانادا می شود که به دنبال تسریع رشد محصول در تأسیسات خود هستند.

کریس مایر، بنیانگذار IGE، گفت: “ما هیجان زده هستیم که با LettUs Grow همکاری کنیم تا فناوری هواپیک مافوق صوت آنها را به بخش گلخانه های تجاری اینجا در ایالات متحده و کانادا معرفی کنیم.” “با استفاده از فناوری هواپیک التراسونیک LettUs Grow به عنوان بخشی از پیشنهاد جامع خود به تولیدکنندگان گلخانه ای در سرتاسر قاره، ما راه های جدیدی را برای کشاورزی پایدار باز می کنیم و مرزهای ممکن در تولید محصولات را افزایش می دهیم.”

“تلفیق این فناوری پیشرفته در محصولات ما، گامی مهم در تعهد ما به کمک به بخش کشاورزی است. این به ما قدرت می‌دهد تا با مسائل کلیدی مانند مدیریت منابع، سازگاری با تغییرات آب و هوا و افزایش بهره‌وری برای برآورده کردن نیازهای جمعیت در حال گسترش مقابله کنیم. آینده ای را متصور شوید که در آن همکاری ما با LettUs Grow استانداردهای صنعتی جدیدی را برای کارایی و پایداری در کشاورزی گلخانه ای تعیین می کند و باعث ایجاد نوآوری و رشد در بخش کشاورزی در سراسر آمریکای شمالی می شود.

هدف این مشارکت تقویت و حمایت از امنیت غذایی در سراسر ایالات متحده آمریکا و کانادا، پرداختن به چالش های ناشی از تغییر آب و هوا است که رشد در بخش کشاورزی را تهدید می کند. این همکاری با ساخت یک سایت مرجع مستقر در ایالات متحده در ژوئن 2024 آغاز می شود، جایی که این فناوری به عنوان بخشی از تور تاسیسات IGE & Hydrofarm، پس از Indoor Agtech در شیکاگو به نمایش گذاشته می شود. سپس از این فناوری برای انجام آزمایشات محصول منحصر به فرد در بازار آمریکای شمالی و همچنین محصولات معمولی با تقاضای بازار بین المللی استفاده می شود. این یک سایت ثانویه مستقر در منطقه را برای همکاران و پرورش دهندگان آینده فراهم می کند تا فناوری را از نزدیک مشاهده کنند.

گلن بهرمن، رئیس مشاوران CEA و شریک تولیدکننده IGE، در مورد این مشارکت گفت: “مزایای این فناوری هواپخشی در تاثیری است که از طریق کاهش نگهداری و افزایش بهره وری برای تولیدکنندگان گلخانه ای خواهد داشت. این یک جدید عالی است. فناوری که هنوز به طور انبوه در بازار گلخانه‌های تجاری به کار گرفته نشده است.

همانطور که بن توضیح می دهد، LettUs Grow به طور مداوم در حال توسعه و سرمایه گذاری بر روی تخصص هواشناسی خود و محصولاتی است که این دانش را تجسم می بخشد. ما بسیار هیجان‌زده هستیم که در حال ساختن یک سیستم نمایشی از جدیدترین مدل نیمکت نورد ایروپونیک خود با تجهیزات نوآورانه پرورش‌دهندگان هستیم، که این تخصص را از نزدیک به نمایش می‌گذارد.»

برای اطلاعات بیشتر:
Innovative Growers Equipment, Inc.
تلفن: 5010 991 815 +1
[email protected]
https://innovativegrowersequipment.com

منبع