وزارت کار به منظور بهبود انطباق با استانداردهای بین المللی کار در بخش گل بریده اکوادور کمک مالی 4.7 دلاری اعطا می کند.



وزارت کار ایالات متحده از اعطای جایزه 4.7 میلیون دلاری به شرکای آمریکا، یک سازمان غیرانتفاعی خصوصی که کار شایسته و شرایط کاری قابل قبول در آمریکای لاتین را ترویج می کند، به منظور افزایش انطباق با استانداردهای بین المللی کار توسط صنایع موز و گل های شاخه بریده اکوادور، اعلام کرد.

این پروژه که توسط دفتر امور بین المللی کار اداره می شود، به دنبال کاهش کار کودکان و کار اجباری و ارتقای حقوق کار در زنجیره تامین صنایع است. این ابتکار شیوع کار کودکان را ارزیابی می کند، آگاهی را ایجاد می کند و ظرفیت کاهش سایر موارد نقض حقوق کار، از جمله کار اجباری را تقویت می کند. همچنین بر رسیدگی به نگرانی های ایمنی و بهداشت محیط کار تمرکز خواهد کرد.

رویکرد منطقه محور این پروژه مالکیت محلی را تقویت می کند و ظرفیت های بخش خصوصی محلی، جامعه و سهامداران دولتی را افزایش می دهد. ارائه کمک به افرادی که بیشتر در معرض نقض حقوق کار هستند، از جمله زنان، کودکان، مهاجران و جمعیت های بومی و آفریقایی یکی از اولویت های این پروژه خواهد بود. این تلاش همچنین به سازمان‌های کارگری، انجمن‌های تولیدکننده، گروه‌های محلی و بومی و نهادهای محلی برای رسیدگی به تخلفات کار، از جمله از طریق افزایش دسترسی به اصلاح کارگران آسیب‌دیده، قدرت می‌دهد.

منبع: dol.gov

تاریخ انتشار:

منبع