نمایشگاه HortiFlora به پایان می رسد

و این تصاویر را که در اوایل این هفته به اشتراک گذاشتیم:

برای اطلاعات بیشتر:
نمایشگاه هورتی فلورا
hppexhibitions.com



منبع

مساحت گلخانه ها را افزایش دهید
با نگاهی به رشد سطح گلخانه ها در دو دهه اخیر، به طور متوسط ​​حدود 50 هکتار در ماه افزایش یافته است. در نتیجه، صادرات نیاز به ظرفیت حمل و نقل هوایی را به میزان قابل توجهی تسریع کرد و روند انجام آن به خوبی در مسیر قرار دارد. می‌توان گفت که دولت اتیوپی – با تأکید فراوان بر توسعه صنعت گل‌کاری و باغبانی اتیوپی – مسئول بخش بزرگی از این دستاورد عظیم است.

صنعت باغبانی و گلکاری اتیوپی در طی 20 سال گذشته به سمت تبدیل شدن به یک بازیگر تمام عیار توسعه یافته و خود را به عنوان یکی از صادرکنندگان پیشرو گل شاخه بریده در نقشه جهان قرار داده است. بنابراین، صنعت بسیار بود برانگیخته که نمایشگاه HortiFlora می تواند دوباره برگزار شود. این نمایش از چهارشنبه 8 مارس آغاز شد و امروز آخرین روز خود را در آدیس آبابا، اتیوپی برگزار می کند.

این کشور به تولید گل های شاخه بریده معروف است، اما از آنجایی که تولید سبزیجات و میوه ها که هنوز در مقیاس متوسطی در حال انجام است، به سرعت در حال رشد است، این دو بخش باغبانی نیز در نمایه غرفه داران و بازدیدکنندگان نمایشگاه گنجانده شده اند.

افزایش علاقه تولیدکنندگان بین المللی
علاوه بر خود اتیوپیایی ها، کشاورزان اسرائیلی و هلندی نیز در سال های اخیر تلاش های قابل توجهی برای ایجاد مشاغل باغبانی و گلکاری در اتیوپی انجام داده اند. “تا آنجایی که به بخش گل‌کاری مربوط می‌شود، اتیوپی توسعه‌ای مشابه با اکوادور در سال 1992 پشت سر گذاشت. اگرچه شرایط دقیقاً یکسان نبود، ویژگی‌های زیادی وجود داشت که شبیه هم بودند. برای نام بردن از چند مورد: آب و هوا، ارتفاع، چشم انداز، و نزدیکی یک فرودگاه بین المللی در رابطه با موقعیت مزارع گل، شرایطی است که می توان در اکوادور نیز یافت، کشوری که صنعت صادرات بسیار موفق گل های شاخه بریده را نیز توسعه داده است.

و همچنین برخی از Alemayehu Abera از EHPEA، انجمن صادرات اتیوپی که با نمایشگاه های HPP برای سازماندهی نمایشگاه همکاری می کند.

آیا مشتاق هستید که از نمایشگاه با نزدیک به 90 غرفه دار آن تاثیری داشته باشید؟ در زیر تصاویری را مشاهده می کنید که از این سازمان دریافت کرده ایم.