میشل ون نوردن به عنوان مدیر توسعه و مشارکت اهداکنندگان به AFE می پیوندد



میشل ون نوردن به عنوان مدیر جدید توسعه و مشارکت اهداکنندگان به کارکنان AFE می‌پیوندد.

میشل یک متخصص جمع آوری کمک های مالی از جوامع پر جنب و جوش لوئیزیانا است. او که در حال حاضر در سمت غربی باتون روژ زندگی می‌کند، بیش از یک دهه تجربه در ایجاد و اجرای استراتژی‌های موثر جمع‌آوری سرمایه، پیشی گرفتن مداوم از اهداف سالانه و تضمین کمک‌های مالی و هدایای بزرگ را به ارمغان می‌آورد. اشتیاق او در ارتباط دادن اهداکنندگان با اهدافی است که به آنها اهمیت می دهند، و او سابقه اثبات شده ای در تقویت روابط معنادار دارد که منجر به ابتکارات متحول کننده می شود.

علاوه بر این، میشل تجربه ای را برای تضمین کمک مالی موثر دولتی به ارمغان می آورد که می تواند فرصت های جدیدی را برای گسترش برنامه های AFE فراهم کند.

میشل می‌گوید: «با اشتیاق به جمع‌آوری کمک مالی و مشتاق شیرجه‌زدن به دنیای گل‌کاری، برای پیوستن به تیم AFE هیجان‌زده هستم. همانطور که هر گلبرگ به زیبایی یک گل کمک می کند، هر اهدایی به رشد ابتکارات تاثیرگذار کمک می کند.

دبی چدستر، مدیر اجرایی AFE، CAE، AAF گفت: “ما از پیوستن میشل به تیم AFE خرسندیم.”

“تخصص او در جمع آوری کمک مالی، همراه با اشتیاق او برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد صنعت گل، در پیشبرد ماموریت ما موثر خواهد بود. ما مطمئن هستیم که میشل نقش کلیدی در ایجاد روابط جدید اهداکنندگان و تامین منابع مورد نیاز برای ادامه حمایت از آینده ایفا خواهد کرد. از پرورش گل.”

برای اطلاعات بیشتر
موقوفه گل آمریکایی
تلفن: +1 (703) 838-5211
www.endowment.org

تاریخ انتشار:

منبع