مهدکودک پرووندر سال کبیسه را به پرنیال اهدا می کند



Proender Nurseries 10% از مهدکودک را که در 29 فوریه در مهدکودک گرفته شده بود به Perennial با «یک روز تفاوت ایجاد کن» اهدا کرد.

مجموع فروش حاصل در 29 فوریه به مبلغ 1600 پوند اکنون به Perennial اهدا شده است.

ریچارد مک‌کنا، مدیر مهدکودک‌های پروندر، می‌گوید: «سال کبیسه هر چهار سال یک‌بار می‌آید، و ما فکر می‌کردیم که این یک راه ساده اما عالی برای جشن گرفتن یک روز اضافی و افزایش آگاهی درباره Perennial است، تنها مؤسسه خیریه‌ای که برای حمایت از همه افراد شاغل اختصاص داده شده است. در بسیاری از زمینه های متنوع باغبانی. ما خوشحالیم که می‌توانیم از Perennial حمایت کنیم و از کار کردن با آنها به شکل‌های مختلف لذت می‌بریم، از طریق جمع‌آوری سرمایه تا داشتن نمایندگانی در سایت که با اعضای تیم ما صحبت می‌کنند.

کیت کونی؛ “مهد کودک های Provender یکی از شرکای دیرینه Perennial است، و حمایت آنها از کاری که ما انجام می دهیم فوق العاده بوده است. حمایت مستمر Provender نه تنها به ما کمک کرده است تا در مورد اینکه به چه کسانی کمک می کنیم و چگونه از افرادی که در باغبانی کار می کنند (و آنها را حمایت می کنیم) اطلاع رسانی کنیم. خانواده ها) به ما کمک کرده است که برای ادامه کارمان بودجه حیاتی جمع آوری کنیم: هرچه حمایت بیشتری دریافت کنیم، می توانیم به افراد بیشتری کمک کنیم افزایش تأخیر در دسترسی به خدمات بهداشتی، اجتماعی و مسکن و البته بحران هزینه‌های زندگی، حمایت‌های دریافت‌شده از پرووند نمونه‌ای عالی از این است که چگونه این صنعت می‌تواند از طریق جمع‌آوری کمک‌های مالی و یافتن راه‌هایی برای حمایت از خیریه باشد. انتشار پیام ما مبنی بر اینکه Perennial اینجا برای همه کسانی است که با علف، درختان، گل ها و گیاهان کار می کنند و به کمک ما نیاز دارند.”

Proender Nurseries از سال 2018 شرکای چند ساله بوده است و به طور منظم در رویدادهایی که در محل برگزار می شود برای افزایش آگاهی در سراسر صنعت مشارکت می کند.

برای اطلاعات بیشتر:
مهدکودک پروندر
[email protected]
www.provendernurseries.co.uk

تاریخ انتشار:

منبع