مزرعه گل سفید و استودیو سمیا برای ناهار کمپین دسته گل روز مادر شریک شدند

مزرعه گل سفید با استودیو SEMIA همکاری می کند. این مشارکت مجموعه‌ای دائمی در حال تغییر از دسته‌های گل بریده را دارد که توسط طراح گل برنده جایزه سمیا دان طراحی شده است. این مجموعه که به طور انحصاری در WhiteFlowerFarm.com در دسترس است، ترکیبی از ظرافت و بازیگوشی سمیا را به نمایش می‌گذارد که منعکس‌کننده تخصص چندین دهه او در تهیه، ترکیب و طراحی بهترین گل‌هایی است که جهان ارائه می‌کند.

همزمان با راه‌اندازی مجموعه استودیو SEMIA، هر دو شرکت هیجان‌زده هستند که از کمپین ویژه «متشکرم، مامان» به مناسبت روز مادر رونمایی کنند. این ابتکار صمیمانه، که عمدتاً از طریق کانال های رسانه های اجتماعی انجام می شود، با هدف ابراز قدردانی از مادران و مراقبان برای حمایت و محبت بی دریغ آنها صورت می گیرد. به عنوان بخشی از این کمپین، چندین تأثیرگذار در خانه، ورزش و سبک زندگی، از جمله ورزشکار دوومیدانی پارالمپیک ایالات متحده و سخنران انگیزشی نوئل لمبرت، به قدردانی از مادران در سراسر کشور خواهند پیوست.

Eliot A. Wadsworth، صاحب مزرعه گل سفید، گفت: «نمی‌توانیم از شراکت با سمیا دان و تیمش در مجموعه دسته‌های گل استودیو SEMIA افتخار کنیم. “چند سالی است که با سمیا کار کرده ایم، می دانیم که تعهد او به کیفیت و خدمات مشتری با تعهد ما مطابقت دارد؛ ما مطمئن هستیم که مشتریان ما از این همکاری خرسند خواهند شد و فقط برای گل های بریده و هدایا به استودیو SEMIA تکیه خواهند کرد. همانطور که آنها برای گیاهان باغ به مزرعه گل سفید متکی هستند.”

سمیا دان، بنیانگذار و رئیس SEMIA، گفت: “ما از اعلام همکاری رسمی خود با دوستان خود در مزرعه گل سفید بسیار هیجان زده هستیم.” ما واقعاً مشتاقانه منتظر ارائه هنر و شادی از طریق زیبایی گل های شاخه بریده به پایگاه مشتریان مزرعه گل سفید و به ویژه مادران و مراقبان این روز مادر هستیم.

مزرعه گل سفید در جست‌وجوی شادی سمیا از طریق گل‌ها شریک است و بیش از 70 سال است که به مشتریانش کمک می‌کند در باغ‌های خانه‌شان موفق شوند.

دان و تیمش با توجه به موفقیت شرکت طراحی گل گل‌های خود در حوزه عروسی لوکس، SEMIA را به یک شرکت چندوجهی توسعه داده‌اند. رشد سریع آن‌ها ناشی از تعهد به ارائه طرح‌های نوآورانه و دل‌انگیز گل برای رویدادها در هر مقیاسی است، از امور بزرگ گرفته تا گردهمایی‌های صمیمی.

برای اطلاعات بیشتر:
سمیا
flowersbysemia.com

منبع