مرکز باغبانی NU برنده 10000 دلار از پروژه 100 است

یک مرکز باغ که به عنوان مرکزی برای دانشجویان دانشگاه نورث وود برای ایجاد، یادگیری و رشد خواهد بود، برنده ترم بهار پروژه 100 است.

لوگان متیوز، مغز متفکر مرکز جدید باغبانی NU، که 10000 دلار از پروژه 100 دریافت خواهد کرد، اظهار داشت: “ما قصد داریم به دانشجویان دانشگاه نورث وود و جامعه اطراف آموزش دهیم که چگونه باغبانی می تواند زندگی شما را بهبود بخشد.” شلوغی و شلوغی زندگی روزمره.”

جولی آدامچیک، فارغ التحصیل ارشد و افسر نامزدی نورث وود توضیح داد که پروژه 100 یک ابتکار توسعه است که هدف آن قرار دادن قدرت در دست اهداکنندگان است. گروهی متشکل از 100 فارغ التحصیل، کارمند و دوستان نورث وود هر ترم یک بار گرد هم می آیند تا سه پروژه از گروه های دانشگاه را بررسی کنند. اعضا هر کدام 100 دلار اهدا می کنند و سپس به طور جمعی تصمیم می گیرند که کدام پروژه را تامین مالی کنند.

دکتر کریستین گریمن، که ریاست برنامه درجه مدیریت و رهبری برنامه مدیریت پایداری در دانشگاه نورث وود را بر عهده دارد، گفت: “لوگان متیوز سخت تلاش کرد تا دیدگاه خود را به پروژه ای تبدیل کند که فارغ التحصیلان، دانشجویان فعلی و آینده بتوانند از آن لذت ببرند.” او به عنوان بخشی از گروه Students for Sustainability (S4S)، اطلاعات و بازخوردهایی را از لیز هنسون و تیگان اوبرایان، و همچنین از کارکنان کارخانه فیزیکی نورث وود، لری سالوا و تام پاسترز، جمع‌آوری کرد تا یک برنامه واقعی و عملی برای بهینه‌سازی استفاده را تعیین کند. از کمک های سخاوتمندانه پروژه 100.”

دکتر چلسی بوچر که به عنوان مدیر برنامه درسی نورث وود برای مدیریت پایداری خدمت می کند و به برندگان پروژه 100 مشاوره می دهد، افزود: “ما به کاری که این تیم مشترک با هم انجام داده اند افتخار می کنیم و نمی توانیم منتظر باشیم تا همه از نتیجه نهایی لذت ببرند.” دکتر گریمن.

مرکز باغبانی NU برای خدمت به دانشگاه نورث وود با ایجاد فضایی برای دانشجویان و کارکنان برای تعامل و غوطه ور شدن در طبیعت ایجاد شد. این پروژه قصد دارد یک دیوار زنده و باغ گل های وحشی در خارج از تالار جردن بسازد.

ماتیوس خاطرنشان کرد: از وب سایت به سبک وبلاگ و سمینارهای آموزشی گرفته تا باغ های خیره کننده ما، ما قصد داریم تمام نیازهای طبیعت شما را برآورده کنیم. “به عنوان بخشی از دانش آموزان برای پایداری، ما همچنین معنای کسب و کار پایدار بودن از نظر زیست محیطی، اقتصادی و اجتماعی را بررسی خواهیم کرد. ما تلاش خواهیم کرد تا دانش جامعه خود را از طبیعت گسترش دهیم و در عین حال دسترسی آنها را به فضایی امن و آرام فراهم کنیم. رشد کن و یاد بگیر.”

مرکز باغ NU یکی از سه فینالیست پروژه در رقابت برای بودجه پروژه بهار 100 بود. فینالیست‌های دیگر شامل یک سرویس فروش سالم برای مرکز ورزشی بنت و یک برنامه مربی ورزشکاران سال اول به نام دست‌های کمک کننده بودند.

منبع: Northwood.edu

منبع