پاسخ HTA به طرح قانون ده دقیقه ای در مورد ممنوعیت فروش پیت



فران بارنز، مدیر اجرایی انجمن صنفی باغبانی (HTA)، به نتیجه طرح قانون ده دقیقه ای ترزا ویلیرز نماینده مجلس در مورد ممنوعیت فروش ذغال سنگ نارس پاسخ می دهد.

“انجمن صنفی باغبانی و بخش وسیع‌تر باغبانی محیط‌زیست به‌طور باورنکردنی سخت کار کرده‌اند تا از استفاده از ذغال سنگ نارس دور شوند. با نرخ‌های کاهش فعلی، با تخمین 10 درصد یا کمتر ذغال سنگ نارس در کیسه‌های کمپوست در سال 2023، این بخش در حال حاضر نزدیک به صفر تا پایان امسال این کاهش به تلاش های مشترک تامین کنندگان، خرده فروشان و باغداران بریتانیایی برای اتخاذ شیوه های عاری از ذغال سنگ نارس نسبت داده می شود.

“بنابراین، ما کنجکاو می دانیم که وقت پارلمان به اتفاقی در حال وقوع است. این صنعت در مسیر حذف تدریجی استفاده از ذغال سنگ نارس در کیسه های کمپوست در مراکز خرده فروشی بدون نیاز به قانون است.

ما از نمایندگان مجلس که در قرائت دوم درباره این موضوع بحث خواهند کرد، می‌خواهیم به پرورش دهندگان درختان و گیاهان بریتانیا توجه عمیقی داشته باشند و به آنها زمان بدهند و برای آزمایش‌ها، تجهیزات و تجزیه و تحلیل تا مهلت ۲۰۳۰ برای پیت-پاتک حمایت کنند. رشد آزاد (با استثنائات قابل توجهی که به دلایل حفاظتی مورد نیاز است، قبلاً به سمت بدون ذغال سنگ نارس قرار گرفته اند، در حالی که دیگران هنوز در این سفر پیچیده با هزاران گونه مختلف گیاهی هستند که با حمایت مناسب، تکثیر می شوند). ما در نهایت می توانیم بدون حمایت به این نقطه عطف دست یابیم، گیاهان و درختانی که باغبانی محیط زیست بریتانیا قادر به تولید آنها خواهند بود، انقباض چشمگیری خواهد داشت.

برای اطلاعات بیشتر:
انجمن صنفی باغبانی
www.the-hta.org.uk

تاریخ انتشار:

منبع