تقاضا برای ظرفیت با دمای کنترل شده تا روز مادر افزایش می یابد



ارائه‌دهنده تدارکات جهانی CH Robinson امروز اعلام کرد که قصد دارد با ترکیبی از هوای کنترل‌شده با دمای کنترل‌شده، بار کامیون و خدمات کمتر از کامیون و همچنین یک «انبار بی‌نظیر به حمل‌کنندگان کمک کند تا محموله‌های با دمای کنترل‌شده را تا روز مادر انجام دهند. و شبکه توزیعی که سرعت، کارایی و تازگی را به حداکثر می رساند.”

به گفته CH Robinson، تقریباً 70٪ از همه گلها در طول یک دوره سه ماهه که روز ولنتاین و روز مادر را در بر می گیرد، از جمله 56 میلیون پوند گل تازه تحویل داده شده برای روز مادر، حرکت می کنند. این باعث افزایش تقاضای کامیون‌ها تا 3000 درصد در مقایسه با بقیه سال می‌شود. این افزایش تقاضا در مدت زمان کوتاهی به چالش‌هایی می‌افزاید که فرستنده‌ها با محصولی که در سطح جهانی، فاسد شدنی و متکی به عرضه محدود حمل و نقل و ذخیره‌سازی با دمای کنترل شده است، با آن مواجه هستند. با جابجایی 7 تا 10 میلیون جعبه گل در سال، CH Robinson یکی از بزرگترین شبکه های ظرفیت کنترل دما در آمریکای شمالی را دارد.

مایک مویسکی، معاون رئیس‌جمهور، کنترل دما و تخت، CH رابینسون گفت: «نوسان شدید تقاضا برای ظرفیت کنترل‌شده با دما چیزی نیست که بسیاری از شرکت‌های لجستیک بتوانند با آن مقابله کنند». “ما به توانایی خود در مقیاس سریع برای برآوردن نیازهای مشتریان و کاهش پیچیدگی هایی که می تواند منجر به تاخیر شود، افتخار می کنیم. با گل ها، ساعت طراوت به سرعت پایین می آید.”

سفر کامل یک دسته گل روز مادر به شرح زیر است:

  • هوای کنترل‌شده با دمای: مستقیماً از میدان، گل‌ها به یکی از تأسیسات CH Robinson در آمریکای لاتین تحویل داده می‌شوند، جایی که کارشناسان در زمین هستند تا ظرفیت حمل و نقل هوایی از آمریکای لاتین را مستقیماً به میامی پشتیبانی کنند. پس از چیدن، گل ها بلافاصله تا 34 درجه خنک می شوند تا از شکوفه دادن آنها جلوگیری شود و در تمام طول سفر در آن دما باقی می مانند.
  • پردازش انبار در یخچال: هنگامی که گل‌ها از آمریکای لاتین خارج می‌شوند، به انباری با دمای 50000 فوت مربع که به‌طور استراتژیک در فرودگاه بین‌المللی میامی (MIA) واقع شده است، منتقل می‌شوند. CH Robinson با 90٪ از تمام گلها که از طریق میامی سفر می کنند، به عنوان تنها حمل و نقل بار با دسترسی به سطح شیب دار در MIA عمل می کند که امکان حمل و نقل سریع را برای کاهش هزینه های گل و طراوت فراهم می کند. در تأسیسات فرآوری ورودی، ساقه‌ها از گمرک، بازرسی کشاورزی عبور می‌کنند و به سرعت به تأسیسات گل CH Robinson منتقل می‌شوند، جایی که قبل از ارسال به مقصد نهایی، تحت برچسب‌گذاری، خنک‌سازی هوا و تجمیع قرار می‌گیرند.
  • حمل و نقل سطحی تحت کنترل دما: پس از بسته بندی، گل ها از آسفالت به کامیون بارگیری می شوند، جایی که CH Robinson از روابط خود با بیش از 7500 مشتری خرده فروشی همراه با شبکه کنترل دما خود برای توزیع گل ها در نقاط مختلف کشور استفاده می کند.
  • لذت ببرید: با تقریباً 23 میلیون گل فروخته شده در روز مادر، راه حل تدارکات گل انتها به انتها CH Robinson با هدف اطمینان از انبار شدن قفسه‌های خرده‌فروشان، کمک به جشن گرفتن مادران در سراسر جهان است.

خوزه روسیگنولی، رئیس Robinson Fresh، بخشی از CH Robinson، افزود: “سال گذشته فروش صنعت گل در ایالات متحده به 8 میلیارد دلار افزایش یافت – 48٪ از سال 2018 افزایش یافت. همانطور که این بخش همچنان به گسترش خود ادامه می دهد، CH Robinson مشتاق است که از اهرم استفاده کند. تخصص و مقیاس حمل و نقل هوایی، تثبیت و حمل و نقل سطحی با دمای کنترل شده ما برای حمایت از این رشد و رشد مشتریانمان.”

برای اطلاعات بیشتر:
سی سی رابینسون
جاده چارلسون 14701
Eden Prairie, MN 55347-5076, USA
chrobinson.com

تاریخ انتشار:

منبع