مهد کودک Terra Nova گونه های مرجانی رنگ را به نمایش می گذارد



Terra Nova Nurseries انواع مرجانی رنگ را با نگاهی گذرا به Echinacea REVELATION™ 'Coral' و Geum TEMPO™ 'Coral' به نمایش می گذارد.

Echinacea Revelation 'Coral' گل‌های چشمگیر و فوق‌العاده صورتی مرجانی دارد که ماندگاری طولانی دارند و در جذب پرندگان مگس خوار و سایر گرده‌افشان مؤثر هستند. Revelation 'Coral' به مصرف کم آب نیاز دارد، در آفتاب کامل عملکرد خوبی دارد و تعداد قابل توجهی از گل ها را از ژوئن تا اکتبر شکوفا می کند.”

به گفته Terra Nova، تولیدکنندگان تمام کننده باید اجازه دهند که Revelation 'Coral' بین دو آبیاری به طور متوسط ​​خشک شود. زمان پایان از آستر تا گلدان 4 اینچی شش تا هشت هفته است. زمان پایان از یک آستر تا یک گلدان 1 گالن 12-14 هفته است. Revelation 'Coral' در مناطق سختی 4-9 USDA رشد می کند و در ارتفاع 24″ عرض 30 اینچ و ارتفاع گل 30″ بالا می رود.

Geum Tempo 'Coral' گونه‌ای از سری تمپو Terra Nova است، “به دلیل فرم فشرده و ساقه‌های محکم و با طول متوسط ​​که در برابر افتادن مقاومت می‌کند. شهرت دارد. Tempo Coral” با گل‌های فراوان و درخشان و قرمز مرجانی‌اش متمایز از بقیه است. شکوفایی مجدد در تابستان این گونه گرانبها ارزش چشم انداز قوی را در بسترهای مخلوط، حاشیه ها و لبه ها ارائه می دهد.

تیم Terra Nova اشاره می کند که Tempo 'Coral' باید بین دو آبیاری برای رشد گلخانه ای به طور متوسط ​​خشک شود. تولیدکنندگان پایان کار می توانند انتظار داشته باشند که زمان پایان از آستر تا گلدان 4 اینچی چهار تا هشت هفته باشد. زمان پایان از یک آستر تا یک گلدان 1 گالن شش تا هشت هفته است. Tempo 'Coral' در فصل بهار بیشتر رشد می کند و به ارتفاع 7″ عرض 10″ و ارتفاع گل 12″ می رسد. مناطق سختی USDA برای این رقم 5-9 است.

برای اطلاعات بیشتر:
مهد کودک ترا نوا
[email protected]
www.terranovanurseries.com

تاریخ انتشار:

منبع