روز چند ساله داروین در 19 ژوئن در شیکاگو غربی برگزار می شود



به Darwin Perennials® در The Gardens at Ball در غرب شیکاگو، ایلینوی، برای روز سالانه گیاهان دارویی داروین، چهارشنبه، 19 ژوئن 2024 بپیوندید. ثبت نام آنلاین اکنون در www.darwinperennialsday.com باز است. این رویداد هر ساله توسط صنعت پیش بینی می شود زیرا پرورش دهندگان چندساله و مناظر حرفه ای را با تامین کنندگان برتر گیاهان از سراسر آمریکای شمالی مرتبط می کند. این یک تجربه دائمی کامل با مقایسه باغ آزمایشی زمستانی منطقه 5، معرفی انواع جدید، تعامل با فروشندگان چند ساله و دسترسی به متخصصان گیاهی است که نکات و آموزش را ارائه می دهند.

ست رید، مدیر فروش و بازاریابی داروین پرنیالز می گوید: «اگر شما یک پرورش دهنده چند ساله هستید، نمی توانید روز چند ساله داروین را از دست بدهید. “این یک روز است، اما یک برنامه کامل از ملاقات با همسالان، شنیدن نظرات متخصصان، به علاوه نگاهی اولیه به صدها گیاهی است که در فصول آینده کسب و کار شما را رونق خواهند داد.”

برنامه فعلی رویداد روز چند ساله داروین شامل موارد زیر است:

  • باغ های چند ساله دارای بیش از 400 گونه است.
  • ویترین واریته جدید 2025 از پرورش دهندگان سراسر جهان
  • +25 چادر تامین کننده برای گفتگو با فروشندگان.
  • تورهای باغ و تجربه تور داروین جدید کلمبیا.
  • پانل سخنران اصلی با عنوان “نکات و ترفندهایی برای تولید چندساله” شاهکار. پل پیلون، مدیر رشد در Opel Growers (Hudsonville, Mich.); کریس فیفو، نماینده محصولات چند ساله داروین و دانه کیفت؛ و Nathan Jahnke، مدیر تحقیقات فرهنگ برای خدمات فنی دانه توپ.

برای اطلاعات بیشتر:
گیاهان چند ساله داروین
630 231-3600
www.darwinperennials.com

تاریخ انتشار:

منبع