مرد شغل مطمئن را ترک می کند تا در گلکاری موفقیت پیدا کند



Bhausaheb Navale مهد کودک “Greens and Blooms” را در پونا همراه با Sharad Patil راه اندازی کرد و بیش از 150 گل عجیب و غریب مانند ارکیده و آنتوریوم پرورش داد. در سن 50 سالگی، او تصمیم جسورانه ای گرفت که یک شغل مطمئن را ترک کند تا به دنبال علاقه خود به باغبانی برود.

“هیچ زمان مناسبی برای ریسک کردن وجود ندارد. شما در هر مرحله از زندگی خود کمی مسئولیت خواهید داشت. هرگز احساس نمی کنید که آماده هستید. فقط باید به خود و استعداد خود ایمان داشته باشید و موفق خواهید شد.” بهاوساهب ناوال (55) می گوید.

این گل‌فروش پس از پشت سر گذاشتن یک شغل راحت که 3 میلیون روپیه در ماه به او دستمزد می‌داد، ابتدا وارد یک مهدکودک شد که سرمایه‌گذاری سنگینی دارد و بازپرداخت آن زمان می‌برد. بنابراین، در 1 مارس 2020، او یک تجارت مهد کودک را در پونا به نام “سبزها و شکوفه ها” با دوستش شاراد پاتیل راه اندازی کرد. این دو تقریباً 50 میلیون روپیه از سرمایه خود را برای شروع کسب و کار سرمایه گذاری کردند.

بهوساهب به The Better India می گوید: “من چیزهای زیادی از پدرم یاد گرفتم. او را همه جا دنبال می کردم، و بیشتر دانش و سبک کاری من از تماشای او ناشی می شود. می خواستم نام او را مطرح کنم و تحصیل در رشته کشاورزی را در مقطع کارشناسی انتخاب کردم.” پس از اتمام تحصیلات خود در پونا، در چند خانه ها و مراکز آموزشی باغبانی مشغول به کار شد. او یکی از اولین پذیرندگان زمانی بود که صنعت گل‌کاری در هند شروع شد. پس از دوره های کاری خود در کشور، او به مدت 10 سال در اتیوپی کار کرد و در آنجا بیش از 200 هکتار کشت گل رز را انجام داد.

در thebetterindia.com بیشتر بخوانید

تاریخ انتشار:

منبع