محافظت بیشتر در برابر قارچ ها با نیشکر کربنی جدید



ون نیفتریک:

Fruithof با یک عصای کوهنوردی از Van Nifterik که به عصای “کربونیزه” معروف است، کار جدیدی را آغاز کرده است. این درمان خاص به عصای بامبو ظاهری زیبا و طبیعی بدون نیاز به رنگ یا موم می دهد. علاوه بر این، عصا در برابر قالب سخت تر و مقاوم تر می شود.

نمایی از مزرعه در Nursery De Fruithof.

Wiggert Jan Wijngaarden، مدیر عامل De Fruithof، آزمایشی را با 500000 عصا آغاز کرده است. تا کنون، آزمایش رضایت بخش بوده است. وی ادامه داد: در سال های اخیر از عصای سبز استفاده می کردیم که در دو نوع لاکی یا موم دار وجود دارد. ما هرگز از نوع لاکی استفاده نکردیم زیرا مقرون به صرفه نیست و بیشتر به محیط زیست آسیب می رساند. با این حال، نوع مومی که استفاده می کنیم بسیار حساس تر است. کپک می زند و بنابراین به سرعت ناخوشایند می شود.”

در جستجوی راه حل، فروتوف این نیشکر کاراملی شده را کشف کرد. “کاراملی کردن نیشکر قندها را از بین می برد و مشکلات کپک زدگی را کاهش می دهد. علاوه بر این، این عصا ظاهر طبیعی تری نسبت به عصای سبز دارد. اکنون ون نیفتریک دو نوع را ارائه می دهد: یک نیشکر کاراملی “عادی” و یک نیشکر کاراملی شده و درمان شده. نتیجه خوبی است، اما شما در مورد دوم کاملاً بدون قالب نیستید، در تابستان تصمیم خواهیم گرفت که کدام گزینه را انتخاب کنیم.

به گفته Erik van Wijk، مدیر حساب در Van Nifterik، مدتی است که این عصا توسط پرورش دهندگان سبزیجات در کشورهای دیگر مورد استفاده قرار می گیرد. ما اخیراً شروع به معرفی آن به سایر محصولات کرده‌ایم و می‌بینیم که علاقه بازار هلند در حال افزایش است.»

برای اطلاعات بیشتر:
Fruithof BV
Dijkwelseweg 38a
4421 PP، کاپل
تلفن: +31 (0) 113 34 06 91
ایمیل: [email protected]
www.defruithof.nl

Van Nifterik Holland Bv
Bonnetstraat 40
6718 XN, Ede
تلفن: +31 (0) 342 42 41 66
ایمیل: [email protected]
www.vannifterik.com

تاریخ انتشار:

منبع