طراحی سایت ارز دیجیتال

کارمزدهای پایین والکس، و رابط کاربری آسان و محتوای آموزشی این صرافی، یکی از مهم ترین دلایل استقبال مردم از این صرافی است؛ والکس مدعیست که در حال حاضر بیش از ۸۰ هزار کاربر دارد که البته رشد والکس نشان می دهد که در آینده باید شاهد پیشرفت بیشتر این صرافی باشیم. صرافی والکس در سال ۱۳۹۷ با همکاری تعدادی از دانشجویان برتر دانشگاه تهران و دانشگاه صنعتی شریف ایجاد گردید، طراحان و مدیران این وب سایت، با هدف حذف محدودیت برای ایرانیان و ایجاد زمینه ای امن و حرفه ای، والکس را راه اندازی کردند؛ در حقیقت مدیران این صرافی، با توجه و شناسایی دقیق مشکلات هم وطنان ایرانی و چالش های مربوط به مسدود شدن حساب کاربران ایرانی این پلتفرم را طراحی کردند که بر اساس آن امکان معامله رمزارز به رمزارز، ریال به رمزارز، و رمزارز به ریال فراهم شود؛ امروزه پس از گذشت ۳ سال، والکس بیش از ۴۵۰ هزار کاربر فعال و ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار معامله موفق داشته است، این صرافی همواره در تلاش است با نوآوری های جدید و به روز، نیازهای کاربران را پوشش دهد.

پلتفرم دانش بنیان تبادل دارایی دیجیتال اکسیر یک صرافی رمز ارز ایرانی معتبر است که با طراحی اپلیکیشن فرآیند معامله ارزهای دیجیتالی و به ویژه رمزارز را تسهیل کرده است. در همین زمان بود که نبود یک پلتفرم بومی و قابل رقابت با پلتفرم های معتبر جهانی، احساس شد. ، که از نظر قانونی توسط همه دولت ها مجاز است. از سوی دیگر نیز رقابت بر سر یافتن صرافی رمز ارز ایرانی مجازی که معتبر بوده و فعالیت آن قانونی باشد، به بحث چالش برانگیزی تبدیل شده است. در صورتی که امنیت درستی را در اختیار کاربران قرار ندهید از لحاظ قانونی مسئول مشکلات پیش آمده خواهید بود.

برای مکان های تجاری که رفت و آمد مراجعین زیاد است، به استفاده از رنگ های مکمل و حتی متضاد توصیه شده است. حتی در زمان برداشت دارایی نیز ما هر درخواست را پس از عبور از حداقل سه لایه امنیتی پردازش میکنیم. این صرافی یکی از سه صرافی پرطرفدار بازار کریپتو در ایران است، این وب سایت، از ۶ ارز دیجیتال که شامل بیت کوین، اتریوم، بیت کوین کش، لایت کوین، دش و تتر است پشتیبانی می کند. نام نوبیتکس از ترکیب سه واژه “نو” به معنای جدید، “بیتکوین” و”اکسچنج” به معنای مبادله ساخته شده است. محیط ساده و کاربردی نوبیتکس. این محیط دقیقا مانند محیط واقعی طراحی شده و بدون احراز هویت و پرداخت پول می توانید حسابتان را شارژ کنید و معاملات مجازی را انجام دهید الته واضح است در این محیط ، شما نه پولی به دست می آورید و نه پولی خرج می کنید اما تجربه ارزشمندی را به دست می آورید؛ در این پلتفرم، در کنار محیط تست، از محتوای آموزشی هم برخوردار می شوید و یک خبر خوب برای برنامه نویسان اینست که می توانند با استفاده از API و دسترسی به این پلتفرم، امکانات خوبی را برای نرم افزارهای رمزارزی خود به وجود آورند.

یکی از آپشنهای خوب این کیف پول که دانستن آن خالی از لطف نیست، سازگاری با کیف پول سختافزاری لجرنانوایکس است. افرادی که میخواهند وارد بازارهای ارز دیجیتال شوند با سوالات مختلفی روبرو هستند که رایج ترین سوالات شامل موارد زیر است: چگونه می توانم ارز دیجیتال بخرم؟ این دوروش پر درخواست ترین روش های طراحی سایت می باشد که شما میتوانید نسبت به نوع برنامه ریزی هایی خود یکی را برای طراحی سایت صرافی در شیراز خود انتخاب کنید. بستر ارائه شده توسط نوبیتکس در حقیقت واسطهای را در میان خریداران و فروشندگان ایجاد میکند که تضمین کننده امنیت معاملات و وصول داراییهای مبادله شده است. در این میان سرمایهگذاری در رمزارز بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.

بنابراین طبیعی است که تمایل افراد برای استفاده از روشهای احراز هویت دیجیتال نیز به مراتب بیشتر شود. در صورت تایید شدن احراز هویت، پنل کاربر فعال و قابل استفاده می شود. در این سایت تنوعی بیش از ۱۰۰ ارز دیجیتالی مختلف قابل معامله است. همچنین با توجه به جایگاهی که برخی صرافی های مطرح ایرانی به دست آورده اند، می توان گفت که اگر سایت صرافی رمزارزی که راه اندازی می کنید از امکانات رقابتی خوب و مناسبی برخوردار باشد، به راحتی می تواند جایگاه ویژه و البته درآمد قابل توجهی کسب کند. صفحه به روز ما را از دست ندهید. از نظر یکی از مدعیان، اکسیر از رقبای خود جلو افتاده و بستر امن و مطمئنی را برای کاربرانش به وجود آورده است، اکسیر علاوه بر طراحی عالی و ساده، پاسخگوی ۲۴ ساعته برای کاربرانش فراهم کرده است که همین موضوع باعث دلگرمی کاربران شده است و نکته حائز اهمیت اکسیر نسبت به دیگر صرافی های دیجیتال مخصوصا برای افراد تازه کار، محیط آزمایشی آن است؛ اگر فردی نگران خطا و از دست دادن سرمایه خود است پیشنهاد می کنیم حتماٌ سری به به محیط تست پلتفرم اکسیر بزند.

با یوآیدی نیازی به تعیین رمزهای عبور و یا حفظ آنها نیست. بنابراین استفاده از سیستم احراز هویت یوآیدی اطمینان بیشتری را به کاربران خواهد داد. در راستای استقبال از روشهای جدید مانند انواع روشهای احراز هویت دیجیتال توسط کاربران اینترنت، احراز هویت یوآیدی نیز که به عنوان اولین سرویس احراز هویت دیجیتال در کشور شناخته میشود، آماده ارائه خدمت به مشتریان است. علاوه بر ارائه این خدمات در سامانه سجام و سامانه ثنا، محصول احراز هویت صرافی های رمزارز را مخصوصا برای این کسب و کارها توسعه و طراحی کرده است. سیستم احراز هویت در وبسایت های صرافی ارز دیجیتال یکی از مهم ترین بخش های سایت می باشد.تیم پشتیبانی طراحی وب امکان ثبت نام کاربران و احراز هویت توسط api به صورت خودکار را فراهم کرده است.احراز هویت خودکار شامل مطابقت کد ملی با شماره موبایل، شماره شبا و شماره کارت و شماره حساب بانکی با کد ملی،تایید شماره ثابت با تماس سیستمی و تایید محل سکونت با کد پستی است.

در طراحی داخلی صرافی ادیب طراح در تلاش بود تا تلاطم موجود را در معماری داخلی فضا افزوده تا مخاطب بتواند آن را درک کند. ماهیت صرافی به دلیل اهمیت بالای آن از ساختار بانک پیروی می کند. امنیت بالای معاملات، داشتن کیف پول اختصاصی و امن، بازار معاملاتی ۲۴ ساعته و تنوع بالای ارزهای دیجیتال معامله شده در این پلتفرم از مزایای استفاده از رمزینکس به عنوان صرافی رمز ارز ایرانی معتبر است. تنوع رمزارزها و سرعت بالای معاملات، نوبیتکس را در ردیف بهترین بازارهای آنلاین قرار داده است. احتمالاً شما هم مدت زیادی نیست که با بازار رمزارزها آشنا شده اید.

رمزینکس یک سامانه مبادلاتی آنلاین در حوزه کریپتوکارنسی است که توانسته است با ایجاد سرعت، بالا بردن امنیت معامله و حذف واسطه ها، موانع و تهدیدهای پیش روی ایرانیان از جمله خطر بلوکه شدن سرمایه در اکسچینجهای خارجی و خطر معامله با افراد ناشناس را از میان بردارد. صرافی در لغت به معنی داد و ستد انواع پول است و در کشورمان با توجه به رشد تجارت داخلی و خارجی شکل تازه ای به خود گرفته است. داشتن اپلیکیشن موبایل : یکی از مهم ترین قابلیت های یک صرافی، داشتن اپلیکیشن موبایلی است که البته این صرافی، این امکان را برای کاربران خود ایجاد کرده است تا بتوانند در هر مکان و در هر زمان، با استفادهاز این اپلیکیشن به مدیریت کیف پول خود بپردازند.

صرافی کوین نیک مارکت، یکی از صرافیهای ایرانی است که متفاوت از سایرین عمل میکند. در همین راستا نیز شرکتهای بزرگ فناوری جهان در حال ابداع بهترین و امنترین راههای احراز هویت مطابق با تکنولوژیهای روز دنیا هستند تا بیشترین سهم را از این دیجیتالیزه شدن از آن خود کنند. اکسکوینو که در واقع یک شرکت دانش بنیان است جز معدود صرافیهایی است که توانسته مجوز فعالیت حوزه رمزارز را از معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری دریافت کند. او مشاور حقوقی مشتریان فینتک، ارزهای دیجیتال و بلاکچین در شرکت حقوقی پل هستینگز بود; و قبلاً به عنوان معاون دستیار وزیر امور مصرفکننده و سیاستهای جامعه در وزارت خزانهداری کار میکرد. ولی آیا مشتریان شما وقت کافی دارند تا مدام به شرکت شما مراجعه کنند؟ صرافی ارز دیجیتال ایرانی اوکی اکسچنج در سال 1396 توسط شرکت آماتیس ایجاد شد و فعالیت خود را در زمینه خرید و فروش ارز دیجیتال آغاز کرد. هدف مجموعه نیز فراهم نمودن بستری امن، سریع و آسان جهت خرید و فروش مستقیم ارزهای دیجیتال بین خریدار و فروشنده است. این لوله های برنزی به قطر۲۵ میلیمتر می باشند و با توجه به موقعیت قرار گیری طول طراحی و دکوراسیون داخلی صرافی آنها متفاوت است. در این سبک از طراحی داخلی خانه میتوانید رنگها را در الویت کار خود قرار دهید، همانطور که میدانید بهره گیری از رنگهای شاد و متفاوت فضای شاد و پر هیجانی را در منزل شما ایجاد میکند، البته ناگفته نماند که انتخاب رنگها و طریقه ترکیب آنها به نظرات و سلیقههای افراد خانواده بستگی دارد.

این صرافی تقریبا هم زمان با اکسیر کارش را شروع کرده و دارای تیمی قوی متشکل از دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه شریف است و مهمترین اعضای آن امیرحسین راد، سید محمد آقامیر، امیرعلی اکبری ومحمد آقامیر هستند؛ نوبیتکس در ابتدای کارش، رشد خوبی را تجربه کرده است ولی به علت فیلتر شدن و مشکلات حقوقی که برایش پیش آمد تا حدود زیادی باعث شد که رقیبان جدید، از آن جلو بیفتند ولی با این همه هنوز یکی از صرافی های مطمئن و شناخته شده بازار داخلی رمزارزهاست؛ مشکلات حقوقی که در باره قانونی بودن فعالیت صرافی گریبانگیر نوبیتکس شد مباحثی زیرساختی است که در کشور ما هنوز حل نشده و باقی مانده و بزرگترین ریسک رشد این کسب و کار هم همین مورد است. 10. ارائه پشتیبانی حرفه ای؛ یکی از مواردی که این صرافی را در رتبه برتر قرار داده، داشتن پشتیبان قوی و تمام وقت و حرفه ای در این صرافی است. این صرافی با رابطه کاربری بسیار ساده و حجم بالای کاربرانی که دارد، بستر مناسبی برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال و آلت کوینها است. 7. مجهز بودن به ابزار تحلیل و چارت قیمتی؛ کاربران قبل از خرید و فروش می توانند از نمودارهای تحلیلی و شمعی استفاده کنند.

تنها مورد مهمی که در رابطه با ارزینجا لازم است بدانید سخت و طولانی بودن مراحل احراز هویت آن است که البته این سختی در مقایسه با خدمات خوب صرافی، کاملا ارزش دارد. یوآیدی این فرآیند را با استفاده از الگوریتمهای هوش مصنوعی مانند یادگیری عمیق و تشخیص زنده بودن چهره کاربر انجام می دهد. اکسکوینو در حقیقت یک پلتفرم جامع برای معاملات رمز ارزها است که به عنوان نخستین شرکت دانشبنیان ارائهدهنده کیف پول رمز ارز در ایران با مجوز معاونت علمی ریاست جمهوری از سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را آغاز کرده است. توجه کنید که با توجه به مسائل پیش آمده، بهتر است کیف پول خود را نیز با فیلترشکن باز کنید. شما میتوانید در این بخش تمام خدمات و سرویسهایی که توسط شرکتتان انجام میگیرد را معرفی کنید. در ادامه چند صرافی ارز دیجیتال ایرانی معتبر و معروف را معرفی خواهیم کرد. از این رو در این مطلب از یوآیدی تصمیم داریم شما را با چند صرافی رمز ارز ایرانی که معتبر هستند و فعالیت آنها در بازار رمز ارز مجاز و قانونی است، بپردازیم. باید که بگوییم اصلا اینطور نیست.

بااینحال، باید یادآور شد که راهکارهای آماده وایت لیبل هزینه کمتری نسبت به طراحی از صفر دارد. درست است که ارزهای دیجیتال همچون بیت کوین و اتریوم، برای همه جذابیت بالایی دارد؛ اما باید در نظر بگیرید که طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال، نیازمند رعایت یک سری پروتکل ها و قوانین است. این صرافی هم از اپلیکیشن موبایل بهره مند است ولی در اکسیر ۱۲ ارز دیجیتال برتر خرید و فروش می شود، حداکثر کارمزد در معاملات ۴ درصد است، بنیانگذار این صرافی که حالا یک صرافی معتبر و شناخته شده است محمد بهاء الدین و علیرضا بیکوردی هستند که هر دو متولد ۱۳۷۰ و دانش آموخته رشته آی تی و رمزنگاری هستند، از راه اندازی اکسیر فقط سه سال می گذرد اما توانسته افراد زیادی را جذب نماید و جایگاه مطمئنی را در این بازار به دست آورد. به این صورت که انجام انواع معاملات آنلاین از جمله خرید و فروش ارز در این مدل امکانپذیر است. با توجه به انجام بسیاری از مبادلات و فروش ارز به وسیله اینترنت، ما می توانیم مشتریان خود را روز به روز افزایش دهیم کاری که هنوز بسیاری از صرافی ها اقدام به آن ننموده اند. از این رو با آگاهی کامل از مشکلات موجود به ایجاد پلتفرمی کاملا ایمن، حرفهای و با استفاده آسان برای خرید و فروش بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال اقدام کردهاند.