راهنمای خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ + قیمت آبان 1401 زومجی

راهنمای خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ + قیمت آبان 1401 زومجی

که با سخت افزار قدرتمند خود (از جمله گرافیک RTX3060 و پردازنده i H) برای تمام طراحان انتخاب مناسبی است. دومین گزینه در این حدود قیمت نیز لپ تاپ شرکت لنوو یعنی مدل Legion 5-PA است. که با پردازنده Core i H و گرافیک RTX 3050TI برای هر نوع کار گرافیکی و طراحی کاملا مناسب به نظر می‌رسد. اما اگر طرفدار برند اچ پی هستید Victus 15-FA0031DX-A با صفحه نمایش 15.6 اینچ و وزن 2.2 کیلوگرم در کنار سخت افزار حرفه‌ای خود برای دانشجویان مهندسی نیز مناسب است. پردازنده Core i5 1135G7، رم 8GB، حافظه 512 گیگ از نوع SSD و کارت گرافیک MX350 در کنار صفحه نمایش 1920×1080 آن برای هر محصل و دانشجویی مناسب است. لپ تاپی با سی پی یو Ryzen U با 8 مگابایت کش و دارا بودن حافظه اس اس دی 512 گیگابایت که یک باتری 41 وات ساعتی نیز دارد.

صفحه نمایش Full HD مجهز به پنل TFT و روکش مات که تصاویر با کیفیت را با رنگ های طبیعی در اختیار شما قرار می دهد. پردازنده مرکزی Intel Core i5 1035G1 همراه با پردازشگر گرافیکی NVIDIA GeForce MX 330 و حافظه رم 8 گیگابایتی از نوع DDR4 و حافظه هارد دیسک یک ترابایتی می باشد که در مجموع عملکرد و سرعت خوبی دارد. خریداران همچنین در کنار حافظه اصلی 1 ترابایتی، از 256 گیگابایت هارد جامد نیز برخوردار خواهند شد. کاربران همچنین با خرید این لپ تاپ می‌توانند مطمئن باشند که حداقل برای 5 سال آینده، هیچ مشکلی در اجرای بازی‌ها پیش روی آنها نخواهد بود.

البته که میزان حافظه‌ی داخلی لپ تاپ اهمیت دارد و بهتر است که بسته به استفاده لپ تاپ ۱ ترابایتی یا بیشتر خریداری کنید اما مهم‌تر از میزان حافظه‌ی داخلی لپ تاپ نوع حافظه است. شاید باورتان نشود که حافظه‌ی SSD تا چه حد می‌تواند سرعت یک لپ تاپ را بیشتر کند. پس ترجیحا لپ تاپی با حافظه‌ی SSD خریداری کنید یا برای تعویض حافظه به SSD بعد از خرید برنامه داشته باشید. حافظه‌ی رم نیز نقش به سزایی در استفاده روزمره دارد، دلیل آن هم این است که لپ تاپ محصولی مولتی مدیا و مولتی تسکینگ است و شما دائما نیاز پیدا می‌کنید که چند برنامه‌ی مختلف را در کنار هم اجرا کنید.

  • از سوی دیگر، SSD ها بسیار کوچکتر هستند و داده ها را در مدارهای مجتمع ذخیره می کنند.
  • همچنین، وجود ۸ گیگابایت رم پرسرعت DDR4، حافظه‌ی ۱۲۸ گیگابایتی SSD و نمایشگر ۱۵٫۶ اینچی IPS با وضوح FHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، ارزش خرید لپ‌تاپ لنوو را افزایش می‌دهد.
  • بااین‌حال، برخی از کاربران از صفحه‌کلید این دستگاه شکایت‌هایی داشتند.
  • افزون بر این، حالا کارت گرافیک قدرتمندتر MX450 انویدیا که به‌مراتب از MX110 یا حتی MX330 قوی‌تر است، در خدمت خریداران خواهد بود.
  • لپ‌تاپ V130 جزء سری‌های میان‌رده شرکت لنوو قرار دارد و در حال حاضر یکی از خوش‌قیمت‌ترین لپ‌تاپ‌های حال حاضر این شرکت محسوب می‌شود که در سال 2018 رونمایی گردید.

قیمت لپ ‌تاپ مخصوص طراحی با توجه به قطعات داخلی آن تغییرات زیادی دارد. به همین منظور در این راهنمای خرید، در بازه‌های قیمتی مختلف بهترین لپ‌تاپ طراحی را بررسی و مشخصات فنی آن را به اختصار توضیح داده‌ایم. پیش از این در مقاله راهنمای خرید لپ تاپ برای کارهای گرافیکی ، به پارامترهای مهم در زمان خرید اشاره کرده‌ایم. اگر به دنبال خرید لب تاب حرفه ای برای انجام کارهای گرافیکی هستید و بیشتر از 30 میلیون تومان نمی توانید هزینه کنید ، بهترین لپ تاپ اچ پی Pavilion 15-dk0056wm بهترین لپ تاپ تا 30 میلیون تومان است.

بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2022 ؛ لپ تاپ های جدید مخصوص بازی

توصیه می‌کنیم که در صورت داشتن بودجه مناسب، به سراغ این لپ تاپ بروید، چرا که طراحی انعطاف پذیری به‌همراه داشته و به‌عنوان یک نوت بوک، از خیلی جهات می‌تواند بهترین باشد. اگر می‌خواهید یک نوت بوک قابل تبدیل ۲ در ۱ یا لپ تاپ لمسی با قلم داشته باشید، مطمئنا این لپ تاپ گزینه‌ای عالی برای خرید از جانب شما خواهد بود. ارتقا مدل جدید این لپ تاپ‌ها به معنای از دست رفتن پورت USB-A و تکیه بر لپ تاپ مناسب معماری 2022 آداپتور بوده است.

لپ‌تاپ لنوو با داشتن رم زیاد و حافظه‌ی سریع و پردازنده‌ی نسبتاً قدرتمند یکی از بهترین لپ‌تاپ‌های اقتصادی بازار است که علاوه‌بر کار با نرم‌افزارهای آفیس و وب‌گردی، ازپس اجرای بازی‌های نسبتاً سبک هم به‌راحتی برمی‌آید. بهترین لپ تاپ برای هر فردی نسبی است، بنابراین برای اطلاع بیشتر و راهنمایی در جهت انتخاب بهترین مدل برای کاربری شما، بهتر است مقاله راهنمای خرید لپ تاپ ایسوس را بخوانید تا با چشم باز یک انتخاب درست داشته باشید. و همینطور می تونید برای دیدن مقاله بهترین لپ تاپ ایسوس برای تمامی کاربران که کمک خیلی خوبی به خرید شما میکنه تا تمامی لپ تاپ های ایسوس از 10 تا 100 میلیون تومن رو به خوبی بشناسید.

بهترین برند لپ تاپ: HP

در این بازه قیمتی لپ تاپ Apple مدل MacBook Air 13 -MGN63 بهترین انتخاب است. علاوه بر این 8GB رم LPDDR4X و 256 گیگ حافظه NVMe، صفحه نمایش از نوع Retina با پنل IPS و وضوح 2K، باتری 49.9 وات ساعتی و وزن 1.29 کیلوگرمی برای محاسبات سنگین مناسب است. که علاوه بر صفحه نمایش 15.6 اینچی با پنل IPS، از یک گرافیک نیمه حرفه‌ای GTX1650 انویدیا نیز بهره می‌برد. بهترین لپ تاپ لنوو ارزان قیمت ترین و بهترین لپ تاپ این لیست و البته بهترین و جدیدترین نسل لپ تاپ لنوو ، Ideapad L340 mr است که 2.1 کیلوگرم وزن دارد و به پردازنده نسل جدید AMD Ryzen 5 مجهز شده است. پردازنده این لپ تاپ 4 مگ کش بوده، 12 گیگابایت رم DDR4 روی لپ تاپ قرار دارد و به یک هارد 1 ترابایت و یک هارد SSD دویست و پنجاه و شش مگابایت مجهز شده است.

اگر هم یک دانشجو هستید، می‌توانید به سراغ لپ تاپ‌های دانشجویی و دانش آموزی بروید. ابتدا باید سطح نیاز و امکانات مورد نیاز خود را بررسی کرده و سپس بهترین گزینه‌های بازار را برای خرید پیدا کنید. نمایشگر بهترین لپ تاپ‌ تا ۵۰ میلیون تومان مهمانی رنگ‌ها برای چشم شما است؛ نمایشگر آن‌ها شما را به یک مهمانی رویایی دعوت می‌کنند، یک رویا که بیش‌تر از همیشه به دنیای واقعی نزدیک می‌شود. فناوری ساخت نمایشگر اکثر لپ تاپ‌های بازار IPS است؛ این نوع فناوری ساخت کیفیت مناسب را در کنار دقت رنگ عالی و زاویه دید گسترده در اختیار شما قرار می‌دهد.

مقاله مرتبط : راهنمای خرید لپ تاپ دانشجویی

این موضوع به هدف خریدار بستگی دارد اگر هدف شما از خرید طراحی است لپ تاپ های لمسی برای شما بسیار مناسب تر هستند. یکی از مشکلات اصلی لپ تاپ، فول مغناطیسی ایسوس است که قلم را به فلیپ ۱۴ متصل نگه می‌دارد. اتصال در سطح درب، قوی‌ترین اتصال مغناطیسی ممکن نیست و بنابراین، آن‌قدرها هم نباید به آن اعتماد کنید. هنگامی که این لپ تاپ برای روشنایی تست می‌شود، روشنایی معادل ۴۲۵ نیت را ثبت کرد که بالاتر از حد میانگین ۳۷۹ نیت برای محصولات هم رده بوده است. اسپین ۵ ایسر از یوگا C940 با روشنایی ۳۳۹ نیت و همچنین Spectre x با روشنایی ۳۶۹ نیت هم بالاتر است و می‌توانیم اعتبار بیشتری به عملکرد آن اختصاص دهیم.

از ویژگی های این لپ تاپ می‌توان به پردازنده i5 شرکت اینتل و گرافیک MX350 اشاره کرد. از نظره من و با توجه به نیاز های خودم دوتا وسطی که مارکه ایسر هستن بهتره هم از نظره شارژدهی هم از نظره داشتن کارت گرافیک مجزا . لپ تاپ فا سعی می‌کنه راهنمایی باشه برای انتخاب صحیح و درست لپ تاپ و لوازم جانبی لپ تاپ، با توجه به نیازهای هر فرد. 4 گیگابایت برای کاربران عادی تقریبا کافی است ولی برای افزایش سرعت و استفاده از تمام توان لپ تاپ، توصیه می‌کنیم آن را به 12 گیگابایت ارتقا دهید.