خلاصه داستان HilverdaFlorist از CAST 2024



HilverdaFlorist به یک هفته پر رونق در آزمایشات بهار کالیفرنیا 2024 نگاه می کند. در این هفته، آخرین ژنتیک برای بازار آمریکای شمالی ارائه شد. همچنین مجموعه ای از مفاهیم جدید برندسازی به بازار نشان داده شد.

در طول CAST، این شرکت جدیدترین ژنتیک خود را در میان دیگران، Gerbera Garvinea®، Alstroemeria Inticancha®، Alstroemeria Summer Paradise® و Salvia Salgoon® ارائه کرد. آیا از نمایش ما بازدید نکرده‌اید یا می‌خواهید این را دوباره تجربه کنید؟ این ارائه ویدیویی توسط Mazanne & Stef را حتما ببینید:

برجسته بازیگران: Garden Gerbera Garvinea® Sweet Blaze
Garvinea® Sweet Blaze هر باغی را به آتش می کشد! این ترکیب رنگ شعله ور جدیدترین افزوده به سری شیرین Garvinea® است که ژربراهای باغی محکمی را ارائه می دهد. گونه های Garvinea® تحمل آب و هوایی بسیار خوبی دارند و گل های زیادی را از اوایل بهار تا اولین یخبندان – برای 3 فصل متوالی ارائه می دهند.

برجسته بازیگران: Inticancha® Paraíso
رنگ بنفش تیره مجلل Alstroemeria Inticancha® Paraíso جدید به این تنوع ظاهری منحصر به فرد می بخشد. این گیاه با گل های بزرگ، جلوه خاصی به هر پاسیو یا باغی می بخشد. Inticancha® برای کشت در فضای باز مناسب است و کمترین آسیب گل را در زیر نور خورشید (مستقیم) نشان می دهد.

برجسته بازیگران: Salvia Salgoon® Lake Flamingo
Lake Flamingo رنگ صورتی جدید و تازه را برای درخشان کردن سری Salvia Salgoon® به ارمغان می آورد! این واریته مانند فلامینگوی واقعی ظاهری زیبا و تضاد رنگی قوی بین گل و ساقه دارد. از آنجایی که Salgoon® را می توان به سرعت رشد داد، یکی از اولین سالویاها است که از اواسط بهار به بعد در مراکز باغ در دسترس است.

برای اطلاعات بیشتر:
گلفروشی هیلوردا

www.hilverdaflorist.com

تاریخ انتشار:

منبع