خرید و قیمت پرده چاپی پرده پانچی پرده پانچ از فروشگاه اینترنتی دی دیجیتال

خرید و قیمت پرده چاپی پرده پانچی پرده پانچ از فروشگاه اینترنتی دی دیجیتال

این نوع پرده به لطف داشتن حلقه های قسمت بالایی خود، به راحتی قابل تنظیم هستند. در هنگام روز شما می توانید با کنار زدن پرده ها به خوبی از نور خورشید استفاده کنید. در هنگام شب و تاریکی هوا نیز با جمع کردن پرده ها، قادر خواهید بود تا یک حریم شخصی مطمئن و عالی برای خودتان رقم بزنید.

شما می توانید با انتخاب پرده های گلدار پانچ برای آشپزخانه، اتاق خواب و… محیط بسیار زیباتری در دکوراسیون خود ایجاد نمایید. توجه داشته باشید که درست همانند بقیه مدل های پرده پانچ، این مدل گلدارها هم قابل سفارش و طراحی در هر ابعاد و سایز می باشند. مدل های متنوع و بسیار زیاد از گل ها، باعث شده است تا حتی افراد سخت پسند هم از این ‌پرده ها در فضای خانه خود استفاده نمایند.

پرده مدل هازان چاپی طرح سنتی گل کد 3295 سایز 280×140 سانتی متر

هنگام خرید پرده پانچی بهتر است که قبل از خرید اندازه پرده خود را گرفته باشید. برای این کار ابتدا باید عرض پنجره را اندازه بگیرید و در صورت نبود مانعی در اطراف آن به هر طرف 10 الی 20 سانتیمتر اضافه نمایید. شما می‌توانید مانند پرده‌ چاپی هر طرح و تصویری که مدنظرتان است را برای چاپ روی این نوع از پرده سفارش بدهید. قیمت پایین، تنوع و راحتی نصب این نوع پرده باعث شده است که پرده آماده به یکی از پرفروش‌ترین پرده‌های بازار ایران شود. سایت ویکی دکو نیز بهترین پرده‌های آماده را برای بررسی و خرید مشریان خود موجود کرده است.

جنس پرده های پانچی یا هازان چیست ؟

مگر این‌که نوع چیدمان و دکوراسیون داخلی منزل شما به نحوی باشد که وجود اکسسوری و تزیینات بیشتر در آن احساس شود. که این روزها محبوبیت زیادی پیدا کرده، علاوه بر کنترل نور و پوشاندن پنجره‌ها می‌تواند باعث جلوه و زیبایی بیشتر فضای مورد نظر شما شود. پرده‌های پانچ به راحتی بر روی انواع پنجره‌ها اعم از چوبی، آلومینیومی و سایر موارد نصب می‌شوند و تا حد زیادی می‌توانند به دلیل جنس پارچه و طرح به کار رفته در آن‌ها ایرادات موجود در پنجره را https://www.vistapardeh.ir/ پوشش دهند. یکی از دلایل خرید و نصب پرده آماده توسط مشتریان، نیاز به نصب فوری پرده است.

پرده مدل پانچی طرح پروانه سایز 280×145 سانتی متر

افراد زیادی معتقدند طرح گل برای پرده به مدل پانچ می‌تواند تداعی‌گر حس نشاط، طراوت و شادابی طبیعت باشد. بنابراین اگر از علاقه‌مندان به طبیعت هستید این طرح را برای دکوراسیون داخلی منزل خود انتخاب کنید. اگر برای پرده اتاق پذیرایی، مدل پانچ را انتخاب کرده‌اید، بهتر است از جنس‌های سنگین‌تر مثل کتان یا مخمل استفاده کنید که شکل‌گیری بهتری داشته باشد.

  • پرده های پارچه از از جمله کتان، مخمل، ساتن و … به صورت عرض یا پهنا محاسبه میشوند.
  • همانطور که میدانید چوب پرده ها انواع مختلفی دارند مانند چوپ پرده ساده، چوب پرده اتومات، چوپ پرده گرد که هر کدام با متریال های مختلفی مانند چوبی، فلزی و پلاستیکی تولید می شوند.
  • رنگین کمانی از رنگ‌های موجود پرده پانچ آماده، دست شما را در انتخاب پرده‌های آماده باز می‌گذارد تا بتوانید تکه‌های پرده آماده را از رنگ‌های متفاوت انتخاب کنید، به خصوص برای نصب روی پنجره‌های با عرض زیاد.
  • البته چنانچه در تهران هستید و به هر دلیل امکان نصب ندارید می‌توانید این کار را به عهده‌ی همکاران نصاب ویکی دکو گذاشته تا در سریع‌ترین زمان ممکن پرده آماده را برای شما نصب کنید.