حجم جهانی و دانش بازار برای تخصص و نوآوری

این دانش عمومی است که رویال برینکمن طیف گسترده ای از محصولات باغبانی را ارائه می دهد. یان شوترپس، مدیر بازرگانی، زمانی که درباره استراتژی تجاری رویال برینکمن صحبت می کند، می گوید: “ما تقریباً 140 سال است که این بازی را انجام می دهیم.”

تامین کننده باغبانی از سال 1885 فعال بوده است، به طور فزاینده ای در مقیاس جهانی. چیزی که کمتر شناخته شده است این است که رویال برینکمن همچنین به دلیل استراتژی تجاری انتخاب شده، «نقش تولیدکننده» را ایفا می کند، همانطور که در زیر توسط یان و رامون وردل توضیح داده خواهد شد.


جان و رامون

رامون مدیر خرید، مدیریت محصول و نوآوری رویال برینکمن است. از سال 2019، او مسئولیت خرید طیف وسیعی از محصولات باغبانی، موقعیت آنها و همچنین نوآوری آنها را بر عهده داشته است. تیم ما نگران محصول امروز، محصول فردا و محصول پنج تا شش سال آینده است.


برای عموم مردم، نقش سازنده رویال برینکمن ممکن است در Berg Hortimotive قابل مشاهده باشد. Hortimotive، تولید کننده سیستم های لجستیک، توسط رویال برینکمن در سال 2018 خریداری شد.

“ما هم متخصص هستیم”
در چند سال گذشته، این شرکت بر فروش محصولات از طریق فروشگاه اینترنتی خود متمرکز بود، به طوری که بیش از 50٪ از بسیاری از گروه های محصول در حال حاضر به صورت آنلاین در هلند فروخته می شدند. در داخل، شرکت بین به اصطلاح “راه حل های ارزش افزوده” و “کالاهای تجاری” (مانند گیره ها، قلاب ها، ریسمان های باغبانی و محصولات تناوب زراعی) تمایز قائل می شود. جان: “متخصصان ما نقش مهمی ایفا می کنند، در واقع ما نیز در بسیاری از زمینه ها مانند بهداشت یا حفاظت از محصولات متخصص هستیم. ما از این دانش تخصصی برای حمایت از پرورش دهندگان و توسعه محصولات استفاده می کنیم. برای تامین کنندگان معمولی وجود یک بخش نوآوری مانند یک بخش نوآوری معمول نیست. مال ما.”

یک مثال معروف، سرمایه گذاری مشترک رویال برینکمن و آگروبیو، یک شرکت اسپانیایی تولید زنبورها و دشمنان طبیعی برای حفاظت از محصولات ارگانیک است. آنها همراه با Agrobío چندین نوآوری را راه اندازی کرده اند. جان: “این همکاری منبع واقعی نوآوری است. ما در خط مقدم توسعه محصولات حفاظت از محصولات با هدف کشت بدون مواد شیمیایی تا سال 2030 هستیم.”


در سال های اخیر، Agrobío و Royal Brinkman چندین نوآوری را راه اندازی کرده اند.

قالب خود، محصول خود
در طول سال ها، رویال برینکمن همکاری های شدیدتری را با تولید کنندگان مختلف آغاز کرده است. جان: “محصولات تجاری خود را یا خودمان تولید می کنیم، یا می گذاریم آنها تولید کنند.” او نمونه ای از Valent را ارائه می دهد، یک خط تولید شامل گیره، قلاب و ریسمان. رامون: “در اینجا، ما تقاضای بازار را به یک محصول جدید تبدیل می‌کنیم. به عنوان مثال، گیره گوجه‌فرنگی که معرفی کردیم کمی متفاوت از نمونه‌ای بود که از قبل موجود بود. به نظر می‌رسد که تولیدکنندگان به آن نیاز دارند.”

قالب گیره گوجه فرنگی Valent توسط رویال برینکمن ساخته و طراحی شده است. جان: “سپس از یک طرف خارجی می خواهیم که محصول را برای ما تولید کند. به این ترتیب، ما برخی از کارهای تولید کننده مانند مدیریت موجودی و بازاریابی را به عهده می گیریم. اینجاست که “نقش سازنده” رویال برینکمن مطرح می شود. هدف این است که یا منبع باشید یا تا حد امکان به منبع نزدیک شوید.”


کلیپ گوجه فرنگی والنت

شاخه فنی
طی ده تا پانزده سال گذشته، تامین کننده باغبانی فعالیت های بین المللی خود را افزایش داده است. رامون: “این ما را قادر ساخت تا دانش بین المللی را جمع آوری کنیم و حجم فروش خود را افزایش دهیم. در نتیجه، ما اکنون محصولات با کیفیت بالا می فروشیم و در عین حال محصولات جدید را نیز توسعه می دهیم.”

جان تاکید می کند که رویال برینکمن همچنین دارای یک شاخه فنی است که پروژه های فنی کامل را ارائه می دهد. Royal Brinkman Techniek در زمینه آب، مهندسی برق و کنترل آب و هوا تخصص دارد. ما واحدهای پمپ، آبیاری و فیلتر خودمان را ایجاد و طراحی می کنیم.»


رویال برینکمن جدای از موقعیت مکانی خود در هلند، یک شبکه بین المللی با 14 شعبه محلی ایجاد کرده است.

ترکیبات محصول و بازار
با توجه به ریشه های هلندی رویال برینکمن، در فناوری های پیشرفته قوی است. رامون: “مشتریان با فناوری پیشرفته بیشترین سهم از فروش ما را به خود اختصاص می دهند.” با این حال، به عنوان یک تامین کننده به طور فزاینده ای در سطح بین المللی، متوجه می شویم که هر مشتری برای فناوری پیشرفته آماده نیست. از این رو، تامین کننده با چندین خط تولید کار می کند. جان: “ما دائماً در حال ایجاد ترکیبات جدید محصول و بازار هستیم.”


رویال برینکمن رول سیگنال را در چندین نسخه ارائه می دهد

انتخاب کردن
رامون می‌گوید سیگنال رول نمونه‌ای از محصولی است که در چندین نسخه موجود است که با بازارهای خاص مطابقت دارد. “کشت در تمام سال در همه جا وجود ندارد. تولیدکنندگانی که به کشت در طول سال مشغول هستند نسبت به تولیدکنندگانی که به سرعت محصولات خود را در طول سال می چرخانند، تقاضای محصول متفاوتی دارند.” در مورد یافتن نسبت بهینه قیمت به کیفیت.”

“اگرچه طیف محصولات هنوز بسیار زیاد است، رویال برینکمن انتخاب هایی انجام داده است. به عنوان مثال، آنها دیگر محصولاتی را برای دفاتر و غذاخوری ها نمی فروشند. جان: “ما از عرضه همه چیز دور شدیم. در حال حاضر، تمرکز بر مجموعه باغبانی است.”


UniMite، محصولی که توزیع بیولوژی در محصول را تضمین می کند، حاوی یک دیسک هوشمند ثبت شده است. دیسک نقش مهمی در توزیع اشکالات بدون مرگ آنها ایفا می کند.

پیشنهاد منحصر به فرد
رامون اشاره می کند که شرکت ها فعالانه به دنبال همکاری با رویال برینکمن هستند. بدون لاف زدن، او اشاره می کند که “هر روز شرکت هایی که مایل به همکاری هستند با ما تماس می گیرند”. در این میان شرکت هایی هستند که از بخش باغبانی نیستند. جان: “اگر محصول جالب باشد، ما گاهی اوقات به این شرکت ها کمک می کنیم تا توسعه محصول خود را به پایان برسانند.”

هنگامی که صحبت از توسعه محصولات جدید می شود، دانش متخصصان رویال برینکمن دوباره وارد عمل می شود. جان: “ما دانش، ابزار و تخصص فنی را داریم (به لطف رویال برینکمن تکنیکک). این یک پیشنهاد منحصر به فرد است که برای تحقق وعده خود از آن استفاده می کنیم: بیایید با هم پیشرفت کنیم. هدف ما به طور فزاینده این است که به عنوان نوعی قیف بین عمل کنیم. بازار و شرکت های تولیدی به طور مشترک بخش باغبانی را بهبود بخشند.”


رویال برینکمن یک تیم خرید داخلی ایجاد کرده است تا موقعیت جهانی خود را در هنگام خرید تقویت کند. آن را با یک برج کنترل فرودگاه داخلی برای یک تامین کننده بین المللی مقایسه کنید.

برای اطلاعات بیشتر:
رویال برینکمن
[email protected]
www.royalbrinkman.nl

منبع