حال و هوای مثبت در اکسپو فلور اکوادور

آیا از نمایشگاه بازدید کرده اید یا از آن بازدید کرده اید؟ با خیال راحت سلفی خود را بفرستید و تصاویر تیم شما در مقابل غرفه و در طبقه نمایشگاه. سپس آن را در این مقاله قرار خواهیم داد. می توانید عکس های خود را به [email protected] ارسال کنید


غرفه دانزیگر

هفته گذشته ما یک تیم در اکسپو فلور اکوادور داشتیم – یکی از بزرگترین نمایشگاه های گل جهان در کیتو. دیوید شما را به گشت و گذار در طبقه نمایشگاه می برد و از غرفه های پرورش دهندگان و پرورش دهندگان بازدید می کند که مجموعه ای از گل های زیبا، نمایشگرها و گونه های جدیدی را که ممکن است در آینده نزدیک وارد خط لوله شوند را به نمایش می گذارد.”

بخشی که به دنبال انعطاف بیشتر است
برخی از اصلی‌ترین چیزهایی که این بخش به دنبال آن است، انعطاف‌پذیری بیشتر از نظر ساعات کاری، حرفه‌ای‌سازی، امنیت و حفاظت، مشوق‌های بیشتر برای مزارع رسمی، اجرای سیاست متفاوت در واردات برای متعادل کردن هزینه‌های لجستیکی محموله‌ها و تجاری‌تر است. توافق نامه ها

و مایش این ویدیو را منتشر کرد:


برای بزرگنمایی عکس اینجا کلیک کنید

با انجام این کار، Expoflores تعهد خود را به کشور برای ارتقای توسعه اقتصادی، اجتماعی و زیست محیطی حفظ می کند. این ابتکار همچنین تعهد این بخش را به دولت اکوادور برای حمایت از سیاست های عمومی مرتبط با بهره وری در زمینه تقاضاهای رو به رشد برای حفاظت از محیط زیست و اجتماعی و همچنین مشوق هایی برای بخش گل نشان می دهد.

سلفی خود را بفرستید


بخشی از تیم Logiztik Alliance Group


توپ تیم


تیم رویال ون زانتن; ژیزل بتانکور، خوانا موسکوسو، کیس گرام و لوئیس ماریانو بوترو


برخی از انواعی که در United Selections به نمایش درآمدند. برای بزرگنمایی تصویر اینجا را کلیک کنید.


برای بزرگنمایی تصویر اینجا را کلیک کنید.

بهره زیاد
در نتیجه ثبت نام، سازمان اکسپو انتظار داشت بیش از 2000 بازدیدکننده از 42 کشور جهان داشته باشد، یک جهش نسبت به آخرین نمایشگاه در سال 2018 که 1652 بازدیدکننده داشت. هنوز تعداد رسمی بازدیدکنندگان منتشر نشده است و علیرغم این احساس که خریداران روسی کمتری وجود داشت، به نظر می رسد غرفه داران از علاقه به نمایشگاه و محصولات خود راضی هستند. علاوه بر این، جو مثبت بود.


در غرفه شلوغ است.


بخشی از تیم Danziger


انواع مختلفی که در غرفه بال به نمایش گذاشته شد. برای بزرگنمایی تصویر اینجا را کلیک کنید.

کسانی که مشتاق به بازدید از غرفه‌شان می‌رفتند، عکاس خودشان را داشتند که از چهره‌های خندان عکس می‌گرفت، در زیر مجموعه‌ای برای گرفتن تأثیر.

اهمیت صنعت گل برای اکوادور
شایان ذکر است، بخش گل یکی از مهمترین صادرات کشور است که رتبه پنجم را در بین صادرات ملی به خود اختصاص داده است. همچنین یکی از مهم ترین ها در بخش کشاورزی است، حتی بیشتر از میگو. یک هکتار گل بین 280000 تا 360000 دلار به تولید ناخالص داخلی کمک می کند، در حالی که میگو بین 17000 تا 18000 دلار در هکتار تولید می کند.

رشد آتی مورد انتظار
همچنین در مقاله هفته گذشته، این واقعیت که این صنعت طی سال ها رشد کرده است، مورد تاکید قرار گرفته است. و رشد بیشتری انتظار می رود. اکسپوفلورس به اکوادور تایمز گفت: پیش‌بینی می‌شود که صادرات گل در سال 2022 8 درصد رشد کند و به 1000 میلیون دلار برسد. و با توجه به قیمت بالای انرژی در اروپا، که برخی از تولیدکنندگان را مجبور به توقف تولید در زمستان می کند، انتظار می رود که تقاضا برای گل های اکوادوری افزایش یابد. علیرغم اینکه صادرات گل می تواند در سال 2022 بیشتر شود، عواملی وجود دارد که مانع از آن می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر و خواندن مقاله کامل در ecuadortimes.net اینجا را کلیک کنید.


غرفه رویال ون زانتن


تیم رویال ون زانتن اکوادور; ژیزل بتانکور و خوانا موسکوسو

هدف نمایش
آلخاندرو مارتینز، رئیس اجرایی Expoflores، توضیح می‌دهد که هدف اصلی نمایشگاه امسال ایجاد تجارت برای این بخش و اقتصاد اکوادور و همچنین تقویت ارتباطات آنها با بازارهایی بود که گل‌های آنها را در جایی که آنها روابط تجاری طولانی مدتی داشتند خریداری می‌کردند. ما همچنین می خواهیم به دولت اکوادور نشان دهیم که ما به عنوان یک بخش به توسعه کشور متعهد هستیم. در صنعت گل، فرآیندهای پایدار و بسیار فنی را با نیروی کار حرفه ای روزافزون ترویج می کنیم. نتیجه، در سطح جهانی است. گل‌های با کیفیت بالا. با این حال، برای تحقق این امر، ما نیاز به تقویت سیاست‌های عمومی داریم که از بخش گل در کشور حمایت، محافظت و ترویج می‌کند.»

تنوع بخشی
اکوادور به خاطر گل های رزش شناخته شده است، اما با گذشت سال ها، بیشتر و بیشتر تولیدکنندگان محصولات جدید اضافه می کنند. قبلاً در اولین نسخه اکسپو فلور اکوادور در سال 2018 این مورد توجه قرار گرفت و این روند ادامه دارد. تولیدکنندگان به طور فزاینده ای به دنبال تنوع هستند.


انتخاب غرفه متحد



منبع


تیم دانزیگر


تیم منتخب یونایتد و تیم کنست آلسترومریا.

صنعت گل اکوادور در حال شکوفا شدن است و این در علاقه به نمایشگاه اکسپو فلور اکوادور که هفته گذشته برگزار شد منعکس شد. نه تنها طبقه نمایشگاه کاملاً رزرو شده بود، بلکه تعداد بازدیدکنندگان نیز زیاد بود، چندین غرفه دار به ما اطلاع دادند. هفته گذشته، ما یک برداشت عکس در رسانه های اجتماعی را به اشتراک گذاشتیم و تصاویر و اطلاعات بیشتری در مورد نمایشگاه و بخش دریافت کردیم، در زیر ببینید.


برای بزرگنمایی عکس اینجا کلیک کنید


برای بزرگنمایی عکس اینجا کلیک کنید

همچنین در مقاله هفته گذشته، اهمیت صنعت گل برای اکوادور مورد تاکید قرار گرفته است. و گیلرمو بوستامانت، رئیس هیئت مدیره Expoflores اشاره می کند که “در پشت این بخش باشکوه، کار بسیار زیادی انجام می شود. هر روز بیش از 80000 نفر، عمدتا از مناطق روستایی اطراف بخش هایی که مزارع گل در آن قرار دارند، انجام می شود. واقع شده، برای کار به مزارع می آیند و به دلیل تلاش هایشان، رضایت فراوانی از تأمین معیشت مناسب برای خانواده خود به دست می آورند».

تبدیل شدن به یک بخش کاملاً کربن خنثی
Expo Flor Eciador 2022 نیز خبرهای مهمی را برای توسعه پایدار کشور اعلام کرد. Expoflores اقدامات گسترده ای را برای ایجاد بی طرفی کربن در مزارع خود انجام داده است، که نقطه عطفی در صنعت گل اکوادور و در بخش کشاورزی است. هدف این است که تا سال 2030 100٪ مزارع خود را تأیید کند و به یک بخش کاملاً بی کربن تبدیل شود.

و تصاویر بیشتری ارسال شده است. در زیر از لینک جهانی هوانوردی:


برای بزرگنمایی عکس اینجا کلیک کنید