دانلود کتاب رستاخیز مردگان نسخه pdf کتاب نکرونومیکون نسخه اصلی

نکته مهمی که باید بدانید این است که با وجود سال ها که از نگارش این کتاب می گذرد، همچنان انسان ها برای درک حقایق موجود در این کتاب آمادگی پیدا نکرده اند و مطالعه آن بسیاری از افراد را به جنون کشانده است. کتاب همواره به عنوان دوست مهربان انسان شناخته می شود اما آیا تمامی کتاب ها چنین ویژگی را دارند. باید به این نکته اشاره کرد که برخی از کتاب ها مرموز، خطرناک، عجیب و حتی فوق العاده ترسناک هستند. مطمئنا مطالعه این کتاب ها به جز تباهی و تاریکی هیچ چیزی برای شما به ارمغان نخواهد آورد. در این مطلب قصد داریم تا به سراغ یکی از عجیب ترین و خطرناک ترین کتاب های تاریخ جهان رفته و شما را با کتاب رستاخیز مردگان آشنا کنیم، پس با ما همراه باشید تا نگاهی به این کتاب انداخته و در رابطه با آن توضیحاتی را به شما ارائه دهیم. کتاب جادویی رستاخیز مردگان و سفر در زمان کتاب جادویی,رستاخیز مردگان,سفر در …

جزوه خلاصه کتاب قابل سرچ و نمونه سوالات

دانلود کتاب رستاخیز مردگان نسخه pdf کتاب نکرونومیکون نسخه اصلی همانطور که از نامش پیداست، دفترچه تلفن برای مردگان است. در لاتین “Liber Paginarum Fulvarum” نامیده می شود که به “کتاب صفحات زرد” ترجمه می شود. این ادای احترام به لاوکرافت برای احضار شیاطین هولناک و دیگر موجودات تاریک بود و در مجموعه ای از آثار گیمن و پراچت به نمایش درآمد. این دو با ادای احترام خنده دار خود به نسخه اصلی، یک حلقه لاوکرافتی برای خود ایجاد کردند. در این مطلب توضیح می دهیم که کتاب رستاخیز مردگان چیست، چگونه شد که نام این کتاب انقدر در سراسر جهان مشهور شد و در شبکه های اجتماعی صحبت های زیادی درباره آن شد. آیا کتاب رستاخیز مردگان حقیقت دارد و آیا چنین کتابی نوشته شده؟ اگر نوشته شده آیا می توان نسخه ها یا بخش هایی از آن را پیدا کرد؟ در این مطلب به این سوالات هم پاسخ خواهیم داد.

داستانهای زیادی در مورد این کتاب وجود دارد و افراد معروفی همچون ادولف هیتلر نیز دنبال این کتاب بوده اند. پس از عضویت، لینک دانلود این کتاب و همه‌ی کتاب‌های سایت برای شما فعال می‌شوند. همچنین ظاهرا در قرون وسطی، افراد بسیاری به دنبال این کتاب بودند.

کتاب رستاخیز مردگان pdf

از جمله آدولف هیتلر که یک نسخه از آن را نیز به دست آورد و رستاخيز مردگان بعدها معدوم کرد. پس از این ازدواج بود که اچ پی لاوکرفت در کتاب های خود از عبدالحضرت، کتاب رستاخیز مردگان، نکرونومیکون و… گویا سونیا گرین در همان مدتی که با آلیستر کرولی دوست بود و با یکدیگر ارتباط داشتند، توانسته بود تا اطلاعات مختلفی در رابطه با این کتاب را به دست بیاورد و بعد از ازدواج با لاوکرفت نیز این اطلاعات را به او داد.

  • در این بخش میپردازیم که کتاب رستاخیز مردگان یا کتاب نکرومیکون توسط چه کسی نوشته شده است، توسط عبدالحضرت نوشته شده که این کتاب یکی از خطرناک ترین کتابهای جهان است.
  • Pdf به صورت فارسی با لینک مستقیم و با ترجمه و بدون سانسور را برای شما آماده کرده ایم.کتاب رستاخیز مردگان نام دومش نکرونومیکون میباشد.
  • یه وقت زحمتی وارد نشه بر دوستان چون هیچکس این کتاب رو برای طلسم هاش نمیخواد ماشالله کلهم اجمعین دوستان پژوهشگر هستند.
  • حالا اگر ما نسخه کامل رو با رضایت خودمون بخوابم برامون می فرستی اگه آیدی بدم.
  • البته نکات حاشیه ای بسیاری در رابطه با کتاب رستاخیز مردگان وجود دارد از جمله اینکه حتی شخصی به نام اچ پی لاوکرافت ادعا کرده بود که این کتاب ساخته و پرداخته تخیلات خود اوست!
از این کتاب به جز نسخه برلین که به سرقت رفت و پیدا نشد، ۲نسخه دیگر در جهان وجود دارد، یکی در بریتانیا و یکی در واتیکان. ظاهرا نسخه موجود در بریتانیا در چند سال بعد از دزدیده شدن نسخه برلین، به همراه جواهرات سلطنتی به قلعه‌ای محافظت شده منتقل می‌شود و دیگر خبری از سرنوشت آن نیست. کتاب رستاخیز مردگان نه یک رمان جنایی و نه یک داستان کلاسیک است، بلکه این کتاب کاملا در مورد عنوان خود یعنی رستاخیز مردگان صحبت می‌کند.