کاربرد سه بعدی Terra Nova Heuchera بر روی تخت گل خیابان چانگان

علاوه بر این، Heuchera محکم است و سازگاری خوبی دارد و می تواند خود را با محیط های نور کامل، نیمه نور و سایه کامل تطبیق دهد، بنابراین در کاربردهای سه بعدی، نگرانی زیادی در مورد قرار گرفتن گیاهان در محیط های شدید وجود ندارد. مانند باد شدید، دمای پایین، آفتاب بیش از حد، سایه بیش از حد روی تخت گل. در نهایت، رشد ثابت است، عملکرد رنگ پایدار است، و نیازی به در نظر گرفتن دوره گلدهی نیست، که می تواند باعث شود تخت گل سه بعدی یک اثر تزئینی تازه و کامل را برای مدت طولانی حفظ کند و حتی اثر بعدی را حفظ کند. پایدار است و تحت تأثیر قرار نمی گیرد.

سمت چپ: Terra Nova Coreopsis Center Stage. سمت راست: بالای پسر کوچک در تصویر بالا، مادربزرگ ترا نوا است که در حال جمع آوری سکه های طلا است.

“درخت هوشرا”.

محوطه سازی Heuchera.

“درخت هوشرا”.

اطلاعات بیشتر:
شرکت مهدکودک ترا نوا
مدیر چن
[email protected]
https://www.terranovanurseries.com



منبع

مانند سال های گذشته، تمام 14 تخت گل سه بعدی توسط Beijing Florascape Co., Ltd ساخته شد. امسال، Beijing Florascape آرزوهای خوب خود را برای پیشبرد به سمت هدف بزرگ قرن دوم با صدها گونه جدید گل و گل ابراز می کند. گیاهان در میان بسیاری از گونه‌های گل مورد استفاده در تخت‌خواب‌های گل، انواع گل‌های دائمی بسیاری از Terra Nova Nurseries، Inc.، شرکت شریک Beijing Florascape وجود دارد، به‌ویژه کاربرد سه بعدی گیاهان Heuchera در تخت‌خواب‌های مختلف، بدیع است که باعث می‌شود مردم شگفت زده شدند

هر روز در تعطیلات روز ملی، 14 تخت گل سه بعدی بزرگ توسط افرادی که از صبح تا شب برای بازدید به آنجا می آیند احاطه شده است. جلوه‌های سه‌بعدی عالی، ترکیب‌های گیاهی چشم‌نواز، و مهارت‌های پیشرفته، این تخت‌خواب‌های سه‌بعدی را به کانونی زیبا تبدیل کرده است. عابران پیاده که با مضامین بیان شده توسط تخت گل متوقف می شدند، همگی رونق وطن و غرور چینی بودن را احساس می کردند.

برگ ها دارای رنگ های متنوع و رشد مداوم هستند.

به گفته چن، مدیر نهالستان ترا نوا چین، مهم ترین عوامل در انتخاب گیاه برای تخت گل های سه بعدی رنگ های غنی، رشد مداوم، گیاهان فشرده، عادات رشد مشابه و مقاومت عالی هستند. دستیابی به تمام شرایط فوق در یک حرکت و حفظ یک اثر پایدار و خوب برای مدت طولانی آسان نیست. به منظور بیان کامل مضامین تخت گل، طراحان اغلب به انواع مختلفی از رنگ ها و ترکیب های رنگی مختلف نیاز دارند. نحوه استفاده از گیاهان تازه برای تحقق و اجرای نیت اصلی طرح یکی از نکات کلیدی و دشوار اثرات نهایی است. و Heuchera که به “پالت رنگی طبیعت” معروف است، فقط می تواند این کار را انجام دهد زیرا رنگ های غنی می توانند به خوبی تمام ترکیبات رنگی مورد نیاز را پوشش دهند. بنابراین نیازی به ترکیب و تطبیق انواع مختلف گیاهان نیست و تنها یک محصول می تواند مشکل اثر زینتی بستر گل را در مرحله بعدی حل کند.

“Heuchera Wall” واقع در جنوب دفتر مرکزی Beijing Florascape Co., Ltd. پس از تجربه دماهای بالا، رطوبت بالا و نور کامل خورشید در طول تابستان، همچنان مانند قبل عمل می کند.

“درخت هوشرا”.

“درخت هوشرا”.

امسال در چیدمان منظر زمینی تخت‌خواب‌های خیابان چانگان، طرح‌بندی حاشیه گل به سبک طبیعی‌تر دنبال می‌شود، بنابراین اهمیت گیاهان چند ساله بیش از پیش برجسته شده است. و Terra Nova عمدتاً به پرورش گلهای چند ساله مشغول است. علاوه بر Heuchera، سایر گونه های چند ساله Terra Nova نیز به طور کامل در بسیاری از تخت های گل مانند خروس طلایی در مرکز صحنه و مادربزرگ جمع آوری سکه های طلا استفاده شده است.

در طول روز ملی، 14 مجسمه گیاهی پر جنب و جوش در خیابان چانگان در پکن، معروف به «خیابان اول چین» ایستاده بودند که هر کدام دارای مضمون و معنایی منحصر به فرد بودند و همگی برای جشن تولد 73 سالگی چین و پیروزی 20 سالگی. کنگره حزب برگزار شد.