جیمز دور درگذشت



شهرستان برلینگتون یک کشاورز قدیمی را از دست داد. RIP جیم دور. دعا برای خانواده اش. با اندوه فراوان اعلام می کنیم که کشاورز مادام العمر جیمز دور در سن 69 سالگی درگذشت. جیمی در روز جمعه، 5 آوریل 2024، در خانه خود در شمال هانوفر، نیوجرسی درگذشت.

جیمی در یک مزرعه لبنیات در چسترفیلد، نیوجرسی به دنیا آمد و بزرگ شد. او در دبیرستان برلینگتون شمالی شرکت کرد و در سال 1972 فارغ التحصیل شد. او به هانوفر شمالی نقل مکان کرد و کار کشاورزی خود را با گل آغاز کرد، از برداشت گل های وحشی و انگور گرفته تا گیاهان چند ساله و یکساله. جیمی برای تبدیل شدن به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان گل کشور با پشتکار و عزم جدی کار کرد. او تقریباً 20 سال پیش تولید سبزیجات را به مزرعه خود اضافه کرد. او مزارع متعددی در سراسر نیوجرسی مرکزی و ویرجینیا دارد. جیمی یکی از بزرگترین کارفرمایان کشاورزی در منطقه ما بود. جیمز دور در جامعه خود فعال بود، به عنوان شهردار، به عنوان عضوی در کمیته های متعدد، و در حال حاضر در هیئت برنامه ریزی و منطقه بندی شمال هانوفر بود. او قلبی فوق العاده و سخاوتمند داشت و در طول زندگی حرفه ای خود از بسیاری از مؤسسات خیریه و سازمان ها حمایت می کرد.

از جیمز دور برادرانش لری و دیوید، همسرش لیزا و فرزندانش کیسی دور نوبل به یادگار مانده است. جیمی، دنی، جیک و زاخاری و نوه‌هایش و خانواده‌هایشان.

جشن زندگی در 7 آوریل 2024 در اقامتگاه جیمز و لیزا دور در شمال هانوفر برگزار شد.

هیئت کشاورزی شهرستان برلینگتون صمیمانه به خانواده، دوستان و جامعه وی تسلیت می‌فرستد. در آرامش باش جیمی دروازه را می بندیم

تاریخ انتشار:

منبع