“بعدازظهر اختصاص داده شده به کالانکوئه بدون ذغال سنگ نارس در “گلخانه””



اخیراً، گروهی از پرورش دهندگان کالانکوئه در مرکز نوآوری گروه Van der Knaap 'de Kas' گرد هم آمدند تا آزمایش با Kalanchoe را در مورد بسترهای جایگزین مشاهده و گفتگو کنند. بهار امسال، 'د کاس' میزبان آزمایشی با Kalanchoe است. اینها روی بسترهایی که حاوی ذغال سنگ نارس نیستند رشد می کنند. نتایج تا کنون توسط بازدیدکنندگان مثبت ارزیابی شده است.

محاکمه در 'د کاس'
بحث های اجتماعی بر استفاده از ذغال سنگ نارس فشار می آورد و تولیدکنندگان به طور فزاینده ای با تقاضای بازار برای کالانکوئه بدون ذغال سنگ نارس به ویژه از سوی بریتانیا مواجه می شوند. دلیل کافی برای راه اندازی آزمایشی در مرکز نوآوری 'د کاس'، جایی که وان در کناپ کالانکوئه را روی بسترهای بدون ذغال سنگ نارس کشت می کند.

برای آزمایش، از چهار بستر مختلف استفاده می شود. اینها از مواد دایره ای و تجدید پذیر تشکیل شده اند که قبلاً توسط گروه Van der Knaap آزمایش شده اند. علاوه بر این، Van der Knaap از نارگیل، یک ماده تجدید پذیر که به طور گسترده در بسترها استفاده می شود، استفاده می کند. نتایج با یک بستر مرجع بر اساس ذغال سنگ نارس مقایسه شده است. در طول آزمایش، پیشرفت به طور منظم ارزیابی می شود. نه تنها توسط Van der Knaap، تعدادی از پرورش دهندگان نیز به طور منظم از آزمایش بازدید می کنند.

آزمایش بسترهای جدید به دلیل سیستم های کشت خودکار در عمل چالش برانگیز است. در بخش‌های 'de Kas' می‌توان موقعیت‌های مختلف کشت را شبیه‌سازی کرد. بنابراین، شرکت علاوه بر کیفیت محصول، بر توسعه استراتژی آبیاری و کوددهی بهینه نیز تمرکز دارد.

برای اطلاعات بیشتر:
گروه شرکت های ون در کناپ
صندوق پستی 136
2290 AC, Wateringen
تلفن: 296606 174 +31
ایمیل: [email protected]
www.vanderknaap.info

تاریخ انتشار:

منبع