“با هم به سوی اطلاعات حمل و نقل بیشتر”

آیا می خواهید از وضعیت تحویل سفارش مطلع شوید؟ این یک خواسته اصلی خریداران است. Floriday با اپراتورها کار می کند تا این بینش را از طریق نرم افزار خود ارائه دهد. Carrier Faber Bloementransport اولین حاملی است که اسکن فرم‌های تحویل را انجام می‌دهد و به تولیدکنندگان و خریداران بینشی در مورد تحویل سفارش می‌دهد.

Theun Faber سال‌هاست که برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات حمل و نقل بیشتر در صنعت گل‌کاری تلاش کرده است. او شگفت زده می‌شود که به‌عنوان یک مصرف‌کننده، می‌توانید به طور کامل بسته‌ای را از یک فروشگاه اینترنتی تصادفی چند یورویی ردیابی کنید، در حالی که خریدار دسته‌ای از گل‌ها یا گیاهان با ارزش قابل توجه، گاهی اوقات نمی‌داند محموله در آن زمان کجاست. حتما باید راه دیگری برای این کار وجود داشته باشد؟

Theun مالک Faber Bloementransport است، متخصص حمل و نقل گل برای پرورش دهندگان، عمده فروشان، مراکز باغ و فروشگاه های گل. آنها با 20 کامیون روزانه گل و گیاه را از منطقه Eelde به Aalsmeer، Rijnsburg و Naaldwijk منتقل می کنند.

به اشتراک گذاری اطلاعات حمل و نقل
Theun یک جاه طلبی واضح دارد: حرکت با هم به سمت اطلاعات حمل و نقل بیشتر در صنعت گلکاری. “ما حجم عظیمی از داده‌های ارزشمند داریم که مشتاقیم اطلاعات درست را به صنعت ارائه کنیم. مطمئناً خوب خواهد بود که بتوانیم این اطلاعات را فعالانه به اشتراک بگذاریم؟ با ارائه این بینش در سطح سفارش از طریق Floriday، مقدار بسیار زیادی وجود دارد. با عدم نیاز به برقراری تماس تلفنی، می توان در زمان صرفه جویی کرد.

صرفه جویی در زمان
برای یک خریدار، بسیار مهم است که بداند آیا تحویل به موقع است یا خیر. ثیون: “اکنون زمان زیادی در جستجوی اطلاعات از دست رفته است: سهم من کجاست؟” کل فرآیند لجستیک خریدار به زمان تنظیم شده است. اطلاعات ردیابی و ردیابی تضمین می‌کند که خریدار اطلاعات درستی را در اختیار دارد و می‌تواند در صورتی که تحویل در زمانی متفاوت از زمان مورد انتظار برسد، تنظیمات را انجام دهد.

کار در جهت زیرساخت های مناسب
برای تحقق این امر، کار بر روی زیرساخت های مناسب مهم است. “همه انواع جریان های تجاری وجود دارد، و هر حامل به روش خود کار می کند. من طرفدار استفاده از بلوک های ساختمانی یکسان با یکدیگر هستم تا اتصال سیستم ها آسان تر شود. این به ما امکان می دهد اطلاعات Track & Trace را با آنها به اشتراک بگذاریم. سازمان های مناسب در صنعت و فلوریدا زیرساخت های ایده آل را برای این کار فراهم می کند.

خلبان اطلاعات حمل و نقل
تعدادی از اپراتورها در حال حاضر آزمایشی را برای غنی سازی سفارشات در فلوریدا با اطلاعات Track & Trace اجرا می کنند. ایده این است که حامل ها نامه را در نقاط مختلف فرآیند اسکن کنند. این به خریدار بینش بیشتری نسبت به محل تحویل در آن زمان می دهد.

ماه گذشته، اولین اسکن در فلوریدا انجام شد. اگر راننده نامه یکنواخت را در زمانی که حامل بار در کامیون قرار می گیرد اسکن کند، خریداران می توانند این وضعیت را در فلوریدا پیدا کنند. این همچنین در مورد تحویل به خریدار یا سفارش‌های ورودی در انبار حامل اعمال می‌شود. به لطف اطلاعات سفارش از Floriday، خریداران به زودی در مورد اینکه کدام اقلام تجاری خریداری شده و چه زمانی ارسال می شوند، بهتر مطلع خواهند شد.

برای اطلاعات بیشتر:
فلوریدا

www.Floriday.io

منبع