“با این ربات آستین‌کشی به بازی کودکانه تبدیل می‌شود”



Bosman Van Zaal “Smart Sleever”:

متخصصان رباتیک Bosman Van Zaal از “Smart Sleever” روبات جدیدی رونمایی کردند که آستین‌کشی گیاهان گلدانی را با قابلیت‌ها و کنترل بی‌نظیر به صورت خودکار انجام می‌دهد.

در باغبانی، حجم در حال افزایش است، اما اندازه دسته ها در حال کاهش است. این دقیقاً دسته‌های کوچک هستند که خودکار کردن آنها دشوار است، بنابراین این کار هنوز هم عمدتاً به صورت دستی انجام می‌شود. این باعث می شود که دسته های کوچک بسیار پرهزینه باشند. آستین هوشمند این نگرانی ها را با قرار دادن گیاهان به طور یکپارچه و با دقت در آستین های محافظ برطرف می کند. مهمتر از همه، Smart Sleever جمع و جور است، ادغام آن آسان تر و ارزان است.

فراتر از اتوماسیون: “تطبیق پذیری حاکم است”
به گفته Bosman van Zaal، Smart Sleever فقط به معنای جایگزینی دست ها با ماشین ها نیست. “طراحی هوشمند آن نیازهای متنوع تولیدکنندگان را برآورده می کند. “به مشخصات آستین کمتر حساس است و با آستین های کاغذی و پلاستیکی کار می کند و بر اساس نیازهای خاص انعطاف پذیری را ارائه می دهد. سپس، به عنوان یک متخصص دسته کوچک، Smart Sleever بلوک ساختمانی کارآمد را در خطوط پردازش سفارشات کوچک فعال می کند. همچنین به‌طور یکپارچه با خطوط بسته‌بندی موجود ترکیب می‌شود، اختلال را به حداقل می‌رساند و سهولت استفاده را به حداکثر می‌رساند.” در نهایت، آنها اضافه می‌کنند که این یک ربات ملایم و جمع‌وجور است. “این ربات حتی گیاهان ظریف را با دقت کنترل می‌کند، از آسیب جلوگیری می‌کند و کیفیت محصول را تضمین می‌کند.”

بنا بر میراثی از نوآوری
Bosman Van Zaal از سال 2000 با آستین بوته گلدانی خود که توسط تولیدکنندگان در سراسر جهان استفاده می شود، سابقه ای در زمینه آستین کشی خودکار دارد. “با سرعت آستین قابل توجه و بسیار مناسب برای حجم های بزرگ، آستین هوشمند مخصوصا برای دسته های کوچکتر یا حجم های پایین تر جالب است.”

آینده بسته بندی گیاهان گلدانی اینجاست
“آستین هوشمند آماده است تا صنعت را متحول کند، بهره وری بیشتر، هزینه های نیروی کار کمتر و ارائه محصول را بهبود بخشد. مشتاقانه آستین هوشمند را با چشمان خود تجربه کنید.” برای یک نمایش زنده در Vilosa، یک گلدان بسیار نوآور، ثبت نام کنید. نهالستان گیاه، از طریق وب سایت Bosman Van Zaal.”

برای اطلاعات بیشتر:
بوسمن ون زال
تلفن: +31 297 344 344
[email protected]
www.bosmanvanzaal.com

تاریخ انتشار:

منبع