“این به یکی از مهمترین سکوها در آسیای مرکزی تبدیل خواهد شد”

فلورا اکسپو آستانه، که هفته گذشته در EXPO IEC، آستانه، قزاقستان برگزار شد، پذیرای بیش از 2000 متخصص بود. در این نمایشگاه 130 غرفه دار از 11 کشور حضور داشتند و بدین وسیله بر جایگاه و اهمیت بین المللی رو به رشد آن برای صنعت تاکید شد. این امر بر علاقه روزافزون بین المللی به این نمایشگاه و اهمیت روزافزون آن تأکید می کند. و این برای نمایشگاهی که فقط برای بار دوم برگزار شد.


وارجا در جریان اکسپو فلورا آستانه ارائه می دهد

وارجا آبروسیموا، سفیر برند در Decorum Plants & Flowers گفت: “من شک ندارم که اهمیت آن در سال های آینده افزایش خواهد یافت.” او از نزدیک با آغاز نمایشگاه درگیر بود و خودش یکی از افراد داخلی بازار است. این معمولاً نوعی از نمایشگاه است که در آن ارتباطات و معاملات نه در طبقه نمایشگاه، بلکه حتی بیشتر در سر میز شام انجام می شود.

در کنار بازیگران داخلی این صنعت، تعداد زیادی شرکت هلندی نیز حضور داشتند که در مجموع 18 شرکت بودند. تاکید بر پرورش دهندگان و گل های شاخه بریده، با نقش مرکزی برای گل داوودی بریده شده بود. دکوروم نیز با یک استند حضور داشت و هم گیاهان و هم گل ها را به نمایش گذاشت. علاوه بر این، گروهی از پرورش دهندگان دکوروم به این رویداد سفر کردند. این گروه برنامه شلوغی داشتند زیرا نه تنها از نمایشگاه بازدید کردند، بلکه بازار محلی نیز مورد بررسی قرار گرفت و مشتریان نهایی محلی شخصاً معرفی شدند.

این نمایشگاه میزبان برنامه خریدار بود که فرصت های شبکه ویژه ای را برای شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان از نمایشگاه ارائه می کرد. به عنوان بخشی از برنامه تجاری، کنفرانس های مختلفی در مورد احتمالات آینده برای صنایع محوطه سازی و گلکاری در قزاقستان برگزار شد و بر ارتباطات نزدیک آن با بخش بین المللی، به ویژه هلندی، گل سازی تاکید شد.

این نمایشگاه همچنین میزبان یک برنامه تجاری ویژه با مجموعه ای از کنفرانس ها و ارائه ها بود، مانند تحولات در زمینه معماری منظر و پرورش گل در قزاقستان. توجه زیادی به روابط بین الملل به ویژه به گلکاری هلند شد. در طول “روز هلند”، وارجا به همراه تعدادی از پرورش دهندگان دکوروم ارائه گسترده ای ارائه کرد. تمرکز روی طیف گسترده ای از گل ها و گیاهان، محصولات جدید و «فقط دکوروم» بود. دکوروم همچنین در ویدیوهای مختلف در مورد روش تولید پایدار که به عنوان یک جمع پیشرو استفاده می کند توضیح داد. موضوعاتی مانند استفاده از انرژی زمین گرمایی، کنترل بیولوژیکی و استفاده مجدد از آب نیز مورد بحث قرار گرفت.

بازدیدکنندگان علاقه زیادی به برند گیاه و گل هلندی نشان دادند و به ویژه به تخصص هایی مانند Phalaenopsis معطر، Lisianthus نقاشی شده و رنگ های جدید زنبق و bromeliads علاقه مند شدند. نخل های کنتیا بزرگ برای استفاده در ادارات و مراکز خرید نیز محبوب بودند.

وارجا: “به عنوان Decorum، ما به یک رویداد بسیار موفق نگاه می کنیم، اما من شک ندارم که این برای همه شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان صدق می کند. آنها اشاره کردند که از قبل مشتاقانه منتظر نسخه سال آینده بودند. درست است، زیرا یکسان خواهد بود. شرکت‌های بزرگ‌تر و بیشتری به شرکت در نمایشگاه فلورا آستانه تبدیل به یکی از مهم‌ترین پلتفرم‌های گل‌کاری حرفه‌ای در آسیای مرکزی می‌شوند.

برای دیدن تصاویر بیشتر از Expo Flora Astana که در روز اول نمایشگاه منتشر کردیم اینجا را کلیک کنید.

برای اطلاعات بیشتر:
وارجا آبروسیموا
تلفن: +31 (0) 4504 0461
[email protected]


فلورا اکسپو آستانه
flora-expo.kz

منبع