“انطباق فوری با مقررات مربوط به بازگرداندن ظروف CC و قفسه های CC در Veiling Rhein-Maas”



برای یک فرآیند لجستیکی روان در Veiling Rhein-Maas، کاملاً ضروری است که فقط از ظروف CC و قفسه‌های CC استفاده شود که از وضعیت خوبی برخوردار هستند. بسیار مهم است که دستورالعمل های مربوط به بازگرداندن مواد CC رعایت شود. متأسفانه، ما متوجه شده‌ایم که این دستورالعمل‌ها برای مواد CC به طور فزاینده‌ای نادیده گرفته می‌شوند که منجر به اختلالات قابل توجهی در فرآیندهای لجستیکی ما می‌شود.»

بنابراین، Veiling Rhein-Maas، طبق توافق با شرکت های مادر Landgard و Royal FloraHolland، به نظارت دقیق بر مواد CC برگشتی ادامه خواهد داد. “اگر مواد CC مطابق این دستورالعمل ها نباشد، متأسفانه ما مجبور هستیم محصولات ارائه شده را به طور کامل رد کنیم. سپس کامیون باید با واحدهای رد شده اسکله بارگیری را ترک کند، در غیر این صورت خدمات پیکاپ در این مورد انجام نمی شود. بنابراین ما فوراً از شما درخواست می کنیم هنگام بازگرداندن مواد CC از مقررات قابل اجرا پیروی کنید.”

دستورالعمل های بازگشت
هنگام بازگرداندن مواد CC به انبارهای CC ما یا از طریق سرویس جمع آوری ظروف CC، دستورالعمل های زیر باید رعایت شود*:

  • هر کانتینر CC باید هم به یک قفل اصلی TAG5 و هم یک برچسب CC فلزی اصلی مجهز باشد.
  • ظروف CC (حداکثر 10 عدد در هر پشته) باید به گونه ای روی هم چیده شوند که تمام قفل های TAG5 در یک طرف قرار گیرند. پایه های مربوط به ظرف CC (همیشه 4 قطعه) باید از طرف مقابل بیرون بزند.
  • ظروف CC معیوب و قفسه های CC معیوب باید از مواد سالم جدا شوند. باید مراقب بود که قفسه های CC معیوب را می توان به سرعت و به راحتی جدا کرد. این بدان معنی است که قفسه های معیوب باید در بالای قفسه های دست نخورده قرار گیرند. اگر بیش از پنج قفسه معیوب وجود داشته باشد، باید آنها را در یک ظرف CC دست نخورده جداگانه قرار دهید.

برای سوالات بیشتر در مورد این موضوعات، می توانید با بخش منابع تدارکات تماس بگیرید.

منبع: Veiling Rhein-Maas

تاریخ انتشار:

منبع