“به لطف LED کامل و قرمز دور قابل کنترل، کیفیت گل های داوودی ما عالی است”

کم نور کردن چیزی بیش از یک ویژگی مفید است: برای پرورش دهنده، فرصت های فوق العاده ای برای تغییر با نور روز و قیمت واقعی انرژی ارائه می دهد. علاوه بر این، هنگامی که آن را روشن می‌کنید، مانند SON-T، نور کاملاً خاموش نمی‌شود، بنابراین می‌توان از استرس گیاه/اقلیم اجتناب کرد. علاوه بر این، توزیع نور یکنواخت تر است و همچنین میکرومول بیشتری با الکتریسیته کمتر تولید می کند.

از نظر گرمایش، باغداران می گویند با وجود اینکه گلخانه ها دیگر آنقدرها جدید نیستند و تنها یک صفحه دارند، یک بار هم با مشکل مواجه نشده اند. “یک دوم خوب است، ما می‌توانیم حتی انرژی بیشتری ذخیره کنیم، اما چه کسی می‌گوید این کار نمی‌تواند انجام شود: می‌توان انجام داد. اما یک شرط وجود دارد، شما باید بتوانید به درستی رطوبت‌زدایی کنید. در غیر این صورت انجام می‌شود.” کار نمی کند.”


نمای گلخانه گل داودی


فقط قرمز دور فعال است

با توجه به وضعیت نامشخص بازار، برنامه های کشت در سال گذشته چندین بار تغییر کرد. این نیاز به انعطاف پذیری MechaTronix از نظر خدمات و تحویل دارد. علاوه بر این، سازنده با یک راه حل موقت به پرورش دهنده کمک کرده است که مدیریت روشنایی از یک سو و قیمت واقعی انرژی از سوی دیگر را ممکن می سازد. همانطور که در بالا گفته شد، جا برای بهبود وجود دارد، اما تا آنجا که به روشنایی مربوط می‌شود، پرورش‌دهنده برای 10 تا 15 سال آینده به خوبی مجهز است، حتی اگر تصمیم بگیرند به محصولات دیگر روی آورند.


پاتریک کاستلین، کیس ساتر و هیمن کویک

کم نور و قابل تعویض بی سیم
در سال های اخیر مکاترونیکس گام های بزرگی در تجارت باغبانی برداشته است، هم از نظر نوآوری و هم در گسترش پایگاه مشتریان خود. پاتریک می گوید: «دانش و توسعه «نوآورانه» زیادی از سوی ما وجود دارد، اما باغبانی خود دنیایی نسبتا محافظه کارانه است. “به دلیل مشکلات فعلی انرژی، تولیدکنندگان مجبور هستند بیشتر به دنبال آن باشند. به نوعی، ما از این پیشرفت سود می بریم. ما یکی از اولین ها در بازار با LED های قابل تنظیم هستیم که به صورت بی سیم قابل تعویض و کنترل در هر واحد یا بخش هستند. لامپ آدرس IP مخصوص به خود را دارد، بنابراین لازم نیست با هیچ کابلی حساب کنید.”

سی جی ارکیده
هایمن کویک
[email protected]
www.cjorchids.com



منبع

برای اطلاعات بیشتر:
مکاترونیکس
پاتریک کاستلین
[email protected]
www.horti-growlight.com

SON-T به پایان عمر خود نزدیک شده بود، اما دلیل اصلی تغییر به LED قیمت بالای انرژی اخیر است. ما با هیمن کویک و کیس ساتر که سه مهد کودک را با هم اداره می کنند صحبت کردیم. به همراه مدیر فروش MechaTronix پاتریک کاستلین، نگاهی به گلخانه می اندازیم.

کامپیوتر آب و هوا عقب است
به گفته پرورش دهندگان، یکی از زمینه های نگرانی کامپیوترهای آب و هوایی است. ما یک سیستم واحد می خواهیم که با آن بتوانیم آب و هوای گلخانه را کنترل کنیم و با آن بتوانیم به طور خودکار قیمت انرژی و شرایط آب و هوایی فعلی را تغییر دهیم. قبل از LED، همه اینها ممکن بود، اما دیگر نه. این به این دلیل است که خود تزکیه تغییر کرده است، اما این به آنها بستگی دارد که همگام باشند.”


برای نشان دادن، لامپ های جلویی فقط به رنگ قرمز بسیار روشن هستند

گل های داودی سنگین تر
هیمن و کیس خلاصه می‌کنند: «کیفیت فالنوپسیس ما خوب است و گل‌های داوودی سنگین‌تری داریم که عالی است». “تغییر جداگانه با قرمز دور نشان داد که یک لمس طلایی است؛ استفاده از کمی قرمز دور در پایان روز تفاوت زیادی ایجاد می کند. حتی انواع تابستانی نیز در زمستان عملکرد خوبی دارند.”

در طول سال گذشته، CJ سرمایه گذاری زیادی برای پایدارتر کردن کشت انجام داده است. سرمایه گذاری ها شامل پمپ های حرارتی، یک CHP جدید، فن های Airmix، یک لوله CO2 ضخیم تر از CHP در گلخانه ارکیده تا گلخانه گل داودی، پانل های خورشیدی و غیره است. در مجموع، سرمایه‌گذاری میلیون‌ها یورویی است که امیدواریم در آینده نزدیک با کاهش اتکا به گاز طبیعی جبران شود. طبق محاسبات اولیه باید 30 درصد صرفه جویی امکان پذیر باشد.

هم در phalaenopsis و هم در گل داودی، تولیدکنندگان هلندی CJ Orchids و CornelisJan Flowers اخیراً به طور کامل به LED کامل تغییر داده اند. باغ سوم با کمپانولا به زودی دنبال می شود. وسایل توسط MechaTronix تولید می شوند، هر دو گلخانه مجهز به LED کامل و قرمز دور قابل کنترل جداگانه هستند. علاوه بر این، واحدها قابل تنظیم هستند.