Van Nifterik کارخانه خود را در چین گسترش می دهد

تبدیل یک نقطه ضعف به مزیت
اکتبر گذشته، دولت چین یک طرح منطقه‌بندی را اعلام کرد که شامل طرح‌هایی برای ساخت جاده جدیدی از طریق تأسیسات تولیدی وان نیفتریک در چین است. در این کارخانه تامین کننده و متخصص مواد پشتیبانی از جمله قفسه ها و میله های بامبو آن را تولید می کند. همانطور که جاده درست از قسمت کلیپ می گذشت، مجبور شد قسمت عقبی محل را خراب کند. به دلیل جاه طلبی Van Nifterik برای رشد و ادامه تضمین کیفیت و خدمات محصولات خود، لازم بود فضای از دست رفته را از راه دیگری بازیابی کند. NIF چین پس از دریافت تایید متقابل از صاحبخانه، محوطه مجاور را به کارخانه خود اضافه کرد و پس از آن، تبدیل آن در اوایل امسال آغاز شد.

به دلیل ساخت یک جاده جدید در پشت تاسیسات تولید در چین (نیفتریک پشتیبانی کشاورزی)، ون نیفتریک مجبور شد تا 600 متر مربع از مساحت کارخانه را در اکتبر 2021 تخریب کند. پس از ماه ها بازسازی برای بازیابی فضای از دست رفته، کل ساخت و ساز جدید کارخانه اکنون بیش از 1600 متر مربع را پوشش می دهد. این به Van Nifterik اجازه می دهد تا انبار بزرگتر و زمان تحویل کوتاهتر را تضمین کند.

برای اطلاعات بیشتر
ون نیفتریک
www.vannifterik.com



منبع

موجودی بیشتر، زمان تحویل کمتر
گسترش کارخانه شامل 1000 متر مربع فضای قابل کار است که شامل یک انبار و انبار در طبقه دوم و یک بخش کلیپ جدید در طبقه دوم است. با فضای ذخیره‌سازی و فضای کاری بزرگ‌تر، NIF چین می‌تواند موجودی بیشتری از محصولات را نگهداری کند و سریع‌تر آنها را ارسال کند. جرون راترمن، مدیر کل، می‌گوید: «ظرفیت ذخیره‌سازی بزرگ‌تر نه تنها کارایی بالاتر و زمان تحویل کوتاه‌تر را برای مشتریان ما تضمین می‌کند، بلکه دید کلی بیشتری را برای کارمندان ما نیز تضمین می‌کند. علیرغم موانع، این پیشرفت برای NIF چین مثبت بوده است.