آموزش کنکور تمامی رشته ها + یایه های مختلف خواجه نصیر

آموزش کنکور تمامی رشته ها + یایه های مختلف خواجه نصیر

معمولا سال پیش از کنکور برای دانش آموزان دارای یک برنامه ریزی بسیار فشرده می باشد و استرس زیادی را برای آن ها به همراه وبسایت درس جت دارد. نظم برگزاری کلاس ها برای دانش آموزان در این دوره بسیار مهم و حائز اهمیت است. باید زمان برگزاری کلاس های هفته از ابتدای هفته مشخص شده باشد تا دانش آموز با خیال راحت برای در جهت برنامه ریزی خود اقدام کند. آموزشگاه کنکور ایده آل زمان‌بندی واضحی از کلاس های خود در اختیار دانش آموزان خود قرار می دهد تا آن‌ها بتوانند با یک برنامه ریزی درست پیش بروند. داوطلبان رتبه برتری و کسانی که در رشته های خوب و تراز اول قبول شده اند، تمام یک سال کنکوری خود را به کلاس های کنکوری نگذرانده اند و تنها برای جمع‌بندی و یا رفع اشکالات بسیار جزئی در چند درس در آموزشگاه کلاس های کنکوری وقت صرف کرده اند.

  • از دیگر مواردی که برای دانش‌آموزان کنکوری و خانواده‌های آن‌ها در انتخاب استاد بسیار مهم است، داشتن جزوه و آرشیو کاملی از نمونه سوالات درس مربوطه است.
  • دروس اختصاصی در این مقطع، سر در ورودی به دنیای رشته ی انتخابی شما محسوب می شوند.
  • وبلاگ موسسه حرف آخر و تلگرام این مجموعه در تلاش است تا مطالب جدید و آموزش‌های مفید را در سریع‌ترین زمان ممکن در اختیار دانش‌آموزان قرار دهد.
  • کنکور ریاضی مخصوصاً دفترچه اختصاصی بیشتر مفهومی و پیچیده است، که این موضوع خود دلیل شده است، که شما برای موفقیت در کنکور از برنامه ریزی دقیق و مشاوره و همچنین آموزش کنکور ریاضی استفاده کنید.

مدرسان موسسه حرف آخر، خلاصه‌های کاربردی تمامی دروس را با عنوان نقشه راه در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌دهند. دانش‌آموزان با استفاده از این نقشه راه کلیه مفاهیم و مطالب را به صورت شهودی‌سازی آموزش می‌بینند. داوطلبان پس از آموزش مفاهیم با استفاده از نقشه راه به سراغ حل تست‌های سال‌های اخیر می‌روند. می خواهیم بگوییم که حتی کسب درصد عالی در درسی مثل ریاضی، که برای بسیاری از داوطلبان گروه آزمایشی علوم انسانی، درسی دشوار است، به تنهایی نمی تواند عامل کسب رتبۀ بسیار خوب گردد. می خواهیم بگوییم که حتی کسب درصد عالی در درسی مثل ریاضی، که برای بسیاری از داوطلبان رشته ریاضی، نیز درسی دشوار است، نمی تواند عامل کسب رتبۀ بسیار خوب گردد.

روش مطالعه ریاضی

پس برای برداشتن اولین قدم محکم خود، با ما در فرصت پلاس همراه شوید و در دوره ی آموزش کنکور مناسب خود، بی درنگ، ثبت نام کنید. دوره دارای تمامی مطالب مورد نیاز برای آمادگی 100 درصدی قبل از کنکور رو میتونه برای دانشجو فراهم کنه. شما بدون ثبت نام در این دوره می توانید محتوای جلسه ی اول دوره(معارفه به همراه تدریس و حل تست) را مشاهده نمایید. با این روش سنجش دانش اموزان برای ورودی دانشگاه ، دانش اموز با استعداد را درنمیابید بلکه مافیای تست را انتخاب میکنید . حتی اگر با این کار از بودجه بندی آزمون عقب بیفتیم هم مهم نیست و میتوانیم بعد از یادگیری این مبحث بهجبران عقب ماندگی از برنامه ی آزمون های آزمایشی بپردازیم. همواره بعد از مطالعه، تعدادی تست را جهت تثبیت مطلب، پیدا کردن ایرادات مطالعاتی، کج فهمی ها یا پیدا کردن راه حل های بهتر جهت حل سوالات می زنیم.

اگر بعد از مطالعه حجم زیادی از مطالب به سراغ حل تست برویم احتمال کم تسلطی و غلط زدن تست ها افزایش پیدا می کند. و این تصور برای فرد ایجاد می شود که آموزش خوبی نداشته و مجددا سراغ درسنامه یا منابع کنکور دیگر برای آموزش می رود. استادبانک علاوه بر امکانات مختلفی که در اختیار اساتید خود قرار می‌دهد، همواره تلاش کرده تا در معرفی معلمان خصوصی، از یک سیستم شایسته‌سالار استفاده کند. به این معنا که جایگاه‌های برتر سایت را به اساتیدی اختصاص می‌دهد که تدریس آن‌ها از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و به این ترتیب، فرصت رشد و کسب درآمد از تدریس خصوصی را برای معلمان توانمند و پرتلاش فراهم می‌کند. شبکه‌سازی و ارتباط با سایر معلم‌های خصوصی کنکور به شما کمک می‌کند تا در تدریس خصوصی کنکور موفق‌تر عمل کنید. از یک سو اساتیدی که در حوزۀ شما فعالیت می‌کنند تجاربی دارند که می‌توانند آن‌ها در اختیار شما قرار دهند.

میزان اعتبار مدرک دانشگاه های خارج از کشور

در حقیقت میزان اهمیت هر مجموعه به دانش آموزان خود، تعیین کننده این است که چه مقدار در کار خود حرفه ای هستید. نظرسنجی از دانش آموزان می توانند در دوره های مختلف به شما کمک کند. برای انتخاب یک آموزشگاه معتبر لازم است مهم ترین پارامترهای یک موسسه و آموزشگاه معتبر را بشناسید. از نظر صاحب نظران داشتن پارامترهای مهم موجب بهترین نتیجه برای دانش آموزان و موفقیت و ماندگاری یک آموزشگاه می شود.

اگر مدرسین آموزشگاه شما ناکارآمد باشند هیچکدام از خدمات عالی شما ارزشمند نیست. اساتید شما لازم است از لحاظ علمی و مهارتی و هم از لحاظ ارتباطات اجتماعی قوی باشند. روش‌ها و متدهای روز دنیا در امر تدریس و آموزش نیز بسیار حائز اهمیت است. در این روش از تست اول شروع کرده و تست اول را بعد از مطالعه درسنامه کار می کنیم و بعد از زدن هر تست پاسخنامه را چک می کنیم.