ماشین حساب DLI رایگان راه اندازی شد

برای اطلاعات بیشتر:
آنتونی ویلگیت
CABA Tech
2622 N Woodruff Ave
Spokane Valley، WA 99206
[email protected]
cabatech.com



منبع

تونی می‌گوید: «با استفاده از داده‌های پاسخ‌گوی ناسا، این اولین ابزار صنعت، محاسبه‌ی شرایط نور طبیعی برای رشد را برای پرورش‌دهندگان به یک فرآیند سریع و بدون دردسر تبدیل می‌کند. برای منطقه خود

ما جدیدترین داده‌ها را از ماهواره‌های جهانی ناسا می‌گیریم و تصویری دقیق و جاری از میانگین ماهانه DLI ارائه می‌کنیم. سپس ماشین‌حساب بازده انتقال گلخانه کاربر و DLI هدف ارائه‌شده آنها را می‌گیرد تا گزارشی در مورد میزان روشنایی تکمیلی و زمان مورد نیاز تولید کند. برای اعمال آن،» او توضیح می دهد.

فناوری روشنایی با طیف گسترده
CABA فناوری نورپردازی با طیف گسترده ثبت شده را ارائه می دهد و بیش از 100000 چراغ رشد در بازار آمریکای شمالی مستقر شده است. تونی می‌گوید: «ما می‌خواهیم با حذف واسطه‌ها با زیرساخت‌های تولیدی تثبیت‌شده‌مان، نوآوری در صنعت باغبانی داشته باشیم و فناوری روشنایی LED را در دسترس و مقرون به صرفه برای تولیدکنندگان در هر اندازه‌ای – از صنایع دستی گرفته تا تجاری» قرار دهیم.

تونی ویلگیت، رئیس CABA Tech می گوید: “با وارد کردن اطلاعات جغرافیایی، مانند آدرس یا شهر، کشاورزان واجد شرایط دریافت گزارش روشنایی تکمیلی DLI هستند که نوع و مقدار روشنایی LED مورد نیاز برای دستیابی به بازدهی رکورد را مشخص می کند.” این شرکت که یکی از زیرمجموعه‌های Best Lighting Products است، اعلام کرد که ماشین‌حساب انتگرال نور روزانه (DLI) اختصاصی آن، کارآگاه DLI، از طریق وب‌سایت به‌روز شده‌اش برای استفاده عموم در دسترس است.

آدرس ایمیل
پرورش دهندگان در صنایع شاهدانه و محصولات کشاورزی می توانند با مراجعه به وب سایت شرکت CABA و وارد کردن آدرس ایمیل خود به کارآگاه DLI دسترسی داشته باشند. یک ایمیل از Micro Mole به کاربران امکان دسترسی فوری به ابزار را می دهد.

تولیدکنندگان صنایع دستی و تجاری می توانند کارآگاه DLI را در اینجا مشاهده کنند:

تیم مهندسین روشنایی و کارشناسان رشد با هم همکاری می کنند تا منابعی مانند ماشین حساب DLI را منتشر کنند تا تمرکز پرورش دهندگان بر روی گیاهان و مشاغل خود آسان تر شود.