گلخانه های خوشبو و رنگارنگ Tech که در مجله دولتی باغبانی نشان داده شده است



برخی از معطرترین و دیدنی‌ترین نقاط پردیس، گلخانه‌های فناوری لوئیزیانا در جدیدترین مجله انجمن باغبانی ایالت لوئیزیانا ارائه شده‌اند.

از بگونیا تا ریحان، از تاک ماه تا خردل، از لانتانا تا کاهو، گلخانه های دانشگاه با رنگ و دستورالعمل شکوفا می شوند. هشت گلخانه اصلی با پوشش شیشه ای تک، بخشی جدایی ناپذیر از برنامه های دانشگاهی در دانشکده علوم کشاورزی و جنگلداری در دانشکده علوم کاربردی و طبیعی دانشگاه است.

دکتر پل جکسون، استاد علوم گیاهی در دانشکده علوم کشاورزی و جنگلداری، گفت: “این به رسمیت شناختن کار سختی است که گلخانه انجام می دهد.”

آیا آن لاله هایی که در پردیس فناوری می بینید، هفته های پایانی زمستان و اولین هفته های بهار هستند؟ مکمل های گلخانه های فناوری مانند سایر رنگ های شکوفه در پردیس فناوری، در تمام طول سال.

جکسون گفت: «گلخانه‌های فناوری لوئیزیانا به دانش‌آموزان یک تجربه یادگیری منحصربه‌فرد را با مشاهده عملیات توسعه گیاه و نهالستان از بذر تا نهال تا اندازه بازار برای فروش ارائه می‌دهند. “(دستیاران آزمایشگاه گلخانه) مکس هاید، کارتر پارکس و روکسی جردن هر روز سخت کار می کنند تا دانش خود را در علوم گیاهی به کار گیرند تا گیاهانی را که برای آموزش و تحقیق استفاده می شود رشد دهند و در اتاق فروش مزرعه فناوری به عموم فروخته شوند. ما مفتخریم که چنین محیط یادگیری عملی و منحصر به فردی را ارائه می دهد که نه تنها توسط دانشکده علوم کشاورزی و جنگلداری، بلکه در تمام پردیس فناوری و جامعه اطراف مورد استفاده قرار می گیرد.”

منبع: latech.edu

تاریخ انتشار:

منبع