ریزش پل بالتیمور بر لجستیک مریلند تأثیر می گذارد



در حوزه تولید، به نظر می‌رسد که فروپاشی پل فرانسیس اسکات کی در بالتیمور در روز سه‌شنبه بیشتر تأثیر لجستیکی بر محموله‌های محصولات در سمت مشتری/فروشنده دارد تا اینکه به‌عنوان یک مسئله زنجیره تأمین ظاهر شود.

ریچارد شر از بندر بالتیمور می گوید که تردد کشتی ها به داخل و خارج از بندر بالتیمور تا اطلاع ثانوی متوقف شده است. می‌گوید: “این به این معنی نیست که بندر بالتیمور بسته است. کامیون‌ها در پایانه‌های دریایی ما در حال پردازش هستند. در حال حاضر ما نمی‌دانیم تا چه مدت تردد کشتی‌ها متوقف می‌شود. به محض اینکه مشخص شد، به‌روزرسانی ارائه خواهیم کرد.” شر.

فروریختن پل فرانسیس اسکات کی در روز سه شنبه. عکس: ویکی پدیا

تغییر مسیر ترافیک
عمر الساوی، معاون خرید و فروش عصرانه ادوارد جی راهیل، می گوید: “این هنوز برای ما بسیار تازه است، بنابراین نمی توان گفت که تاثیر واقعی چه خواهد بود. ما مجبور شدیم هر گونه تحویل را که داشتیم تغییر مسیر دهیم.” & Sons Inc. در جساپ، مریلند. او خاطرنشان می کند که محموله ها در حال حاضر به جای عبور از روی پل که پس از سقوط یک کشتی کانتینری به پل فرو ریخت، با تونل برای حمل کالا سروکار دارند. این کار را چالش‌برانگیزتر کرده است، اما وحشتناک نیست، خواهیم دید چه اتفاقی می‌افتد.» به نوبه خود، رانندگان زمان‌های رانندگی اضافی جدید را در مسیرهای تغییر فاکتور می‌کنند.

بندر بالتیمور خود عمدتاً جابجایی وسایل نقلیه خودرویی و همچنین کالاهای خشک را از طریق آب انجام می دهد. “زمانی که آنها سال ها پیش بالتیمور را دوباره بازسازی کردند، کل ایده در ایجاد بازار محصولات در جساپ (مریلند) این بود که بسیاری از آن ترافیک تجاری را به خارج از بالتیمور منتقل کنند. بیشتر محصولات در عوض به بندر فیلادلفیا و بندر ویرجینیا رفتند. در نورفولک،” ال ساوی می گوید، و اضافه می کند که البته محصولات از آنجا به بالتیمور منتقل می شوند. “آنها فقط حرکت محصولات را در بالتیمور دشوارتر کردند.”

برای اطلاعات بیشتر:
ریچارد شر
بندر بالتیمور
https://mpa.maryland.gov/

عمر الساوی
Edward G. Rahill & Sons Inc.
https://www.rahllproduce.com/

تاریخ انتشار:

نویسنده:

آسترید ون دن بروک



©

FloralDaily.com

منبع