“تولیدکنندگانی که از پیشرفت‌ها سود نمی‌برند باید کنار گذاشته شوند”



آدری بوم-لمسترا از گاوچران در یک روزنامه هلندی انتقاد می کند:

آدری بوم-لمسترا، رئیس Glastuinbouw Nederland (یک شبکه کارآفرینی هلندی) در مصاحبه ای با Financieel Dagblad می گوید: “من اغلب می شنوم: شما بیش از حد صادرات دارید، بهتر است این کار را متوقف کنید. اما بعد فکر می کنم: شما متوجه نمی شوید.” (یک روزنامه هلندی).

او به اظهارات اخیر کلااس نات، رئیس DNB (بانک مرکزی هلند) پاسخ می دهد. Bom-Lemstra به دنبال جلب توجه به کل زنجیره ای است که شامل شرکت های فنی نوآور است. برای توسعه و صادرات دانش به سایر نقاط جهان، این تولید با فناوری پیشرفته باید حفظ شود.»

این مصاحبه گسترده در مورد کار و ربات سازی بحث می کند (“مسلماً، اتوماسیون نیاز به توسعه بیشتر دارد” و دور شدن از گاز (“ما اولین بخش در هلند هستیم که جرأت می کنیم بگوییم در حال دور شدن از گاز است”). مصاحبه همچنین در مورد اینکه آیا بهتر است در جنوب رشد کنید که آفتاب بیشتری دارد یا خیر. با توجه به تغییرات آب و هوایی، این موضوع باید دید: “هلند از نظر آب و هوا کشوری عالی است.”

در این مصاحبه همچنین به مسائل بدرفتاری و به اصطلاح «کابویی» می پردازد. روزنامه نگار Financieel Dagblad اشاره می کند که این مسائل تا حدی تصویر این بخش را تعیین می کند. Bom-Lemstra موافق است و حتی در مورد باغ هایی که در آنها سرمایه گذاری نمی شود، از “باغ های اجاره ای” صحبت می کند. “این طرح ها در حال حاضر برای بخش باغبانی وجود ندارد.”

مصاحبه کامل هلندی را در FD (€) بخوانید.

تاریخ انتشار:

منبع