گل فروشی لنکاوی به فهرست گل های خداحافظی می پیوندد تا زباله های پلاستیکی را در صنعت تشییع جنازه حذف کند



کلر اشکرافت و آلیسون متیوز از مزرعه گل در بورسکو از جمله اعضای پیشگام فهرست گل های خداحافظی هستند. ابتکار جدیدی که در 6 می در آغاز هفته آگاهی از امور مرگ آغاز می شود. فهرست خداحافظی گلها یک سرویس فهرست آنلاین پیشگام است. هدف آن حذف استفاده از پلاستیک یکبار مصرف از گل‌فروشی مراسم تشییع جنازه با اتصال مردم و گل‌فروشان در سراسر بریتانیا است که ترتیبات تشییع جنازه گل طبیعی و قابل کمپوست را ارائه می‌کنند.

کلر گفت: “ما می خواستیم ثبت نام کنیم تا این خبر را منتشر کنیم که جایگزین هایی برای گل های مراسم عزا سنتی وجود دارد. ما اقداماتی را انجام داده ایم تا از فوم گل سنتی فاصله بگیریم و به جایگزین های سازگارتر با محیط زیست برویم، هدف ما این است که به سمت تولید حرکت کنیم. طرح‌های کاملاً قابل کمپوست‌سازی در حالی که تأثیر ما به‌عنوان یک کسب‌وکار کوچک ممکن است زیاد نباشد، اگر همه در صنعت گل‌سازی این گام‌ها را برمی‌داشتند، تفاوت عظیمی بود.

گل های خداحافظی آخرین هدیه ای است که به یک عزیز داده می شود و ما معتقدیم که باید متفکر، شخصی، فردی و نماینده شخصیت او و احساس شما نسبت به آنها باشد. این به خانواده‌های عزادار آرامش می‌دهد، به گونه‌ای که طرح‌های تولید انبوه عمومی از یک بروشور استاندارد ارائه نشده است. ما به خود می بالیم که تا جایی که می توانیم از گل های پرورش یافته بریتانیایی استفاده می کنیم، و همچنین از هر یادگاری خاص، شاید یک کلاه صاف، کفش های رقص مورد علاقه آنها یا حتی گل هایی که از باغ خودشان چیده شده اند، استفاده می کنیم.”

دایرکتوری گل های خداحافظی، یک پاسخ مثبت و عملی به مسئله عظیم زباله های پلاستیکی در گل فروشی مراسم تشییع جنازه، مأموریت دارد تا دنیای گل های مراسم تشییع جنازه را در یک زمان کمپوست تغییر دهد. با نشان دادن اینکه گل های مراسم تشییع جنازه با طراحی طبیعی تا چه حد می توانند بدون استفاده از فوم گل یا پلاستیک یک بار مصرف زیبا باشند، دایرکتوری گل خداحافظی قصد دارد ادراکات گل فروشی مراسم تشییع جنازه را تغییر دهد و در عین حال استاندارد صنعت را به سطح بدون پلاستیک ارتقا دهد.

در lep.co.uk بیشتر بخوانید

تاریخ انتشار:

منبع