فناوری کشاورزی با فناوری بالا در تولید گلخانه ای



وبینار:

مؤسسه نوآوری منابع (RII) آخرین وبینار ما، “پیش فناوری پیشرفته: دید ماشینی و انتقال خودکار در تولید گلخانه ای” را در روز چهارشنبه، 22 مه ساعت 13:00 به وقت شرقی برگزار خواهد کرد!

در این جلسه، سخنرانان قدرت درجه‌بندی بینایی ماشین را کشف می‌کنند، جایی که گیاهان با هم زدن و چرخاندن از کنار دوربین‌هایی که ساقه‌های گل و گل‌ها را می‌شمارند و درجه‌بندی می‌کنند، می‌چرخند. از ارزیابی دقیق تا مرتب‌سازی بدون درز، از نزدیک شاهد باشید که چگونه فناوری‌های پیشرفته تصویربرداری انقلابی در کنترل کیفیت در عملیات گلخانه‌ای ایجاد می‌کنند. اما این تازه شروع است.

این وبینار همچنین سیستم‌های میز سینی هلندی را که بازی را تغییر می‌دهند، بررسی می‌کند، مهندسی شگفت‌انگیزی که برای بهینه‌سازی استفاده از فضا و بهره‌وری استفاده از نور طراحی شده است. گلخانه ای بدون راهرو را تصور کنید که در آن تا 92 درصد فضا به رشد اختصاص دارد. کشف کنید که چگونه این سیستم‌های انتقال خودکار تولید را ساده می‌کنند، گردش کار را افزایش می‌دهند و در نهایت بازده و سودآوری را بالا می‌برند.

چه یک حرفه ای با تجربه در صنعت باشید و چه یک مبتکر مشتاق کشاورزی، این وبینار بلیط شما برای ماندن در خط مقدم انقلاب کشاورزی محیطی کنترل شده است. به ناظم راب ادی و اعضای میزگرد براندون واگهورن از SEF و کین هوگان از AdeptAg بپیوندید تا به پیوند پیچیده فناوری و کشاورزی می پردازیم و امکانات جدیدی را برای تولید گلخانه ای پایدار و با بازده بالا باز می کنیم.

جای خود را رزرو کنید تا از مزیت های تکنولوژی بالا استفاده کنید! چهارشنبه، 22 مه، ساعت 13:00 به وقت شرقی، به RII و اعضای میزگرد بپیوندید. امروز ثبت نام کنید.

برای اطلاعات بیشتر:
مرکز نوآوری منابع
www.resourceinnovation.org

تاریخ انتشار:

منبع