“اجرای یک مزرعه با دو برابر راندمان، نیمی از هزینه”

“وجوه برای ساخت تاسیسات جدید متعهد شده بود، سپس در آخرین لحظه شرکت برق گفت: “ما در 12 تا 18 ماه دیگر برای تاسیسات شما نیرو خواهیم داشت”. آن وقت چه می‌کنید؟ توسط یک استارت‌آپ کشاورزی داخلی مستقر در ماساچوست، یک سال انتظار گزینه‌ای نبود.»

دالتون با پرداختن به موضوع هزینه‌های سرمایه‌گذاری بالا در حین راه‌اندازی یک مزرعه عمودی، با ما در مورد آنچه اغلب برای سرمایه‌گذاری در تسهیلات شما نیاز است صحبت می‌کند. دالتون در توضیح این موضوع می‌گوید: «مشتریان منتظر بودند، سرمایه‌گذاران با دسته چک خود آماده بودند و یافتن مکان جدید به موقع اتفاق نمی‌افتاد. آنها باید راه‌حلی خلاقانه برای باز کردن در برنامه پیدا می‌کردند. در مورد انرژی، انرژی خورشیدی. این یک امکان بود، اما آنها برای حفظ عملکرد 24 ساعته به یک هکتار زمین و باتری های عظیم نیاز داشتند آنها می توانند مقدار برق مورد نیاز برای خنک کردن را کاهش دهند، آنها می توانند به موقع باز شوند.”

اینجاست که چیلرهای موتوری تکوشیل وارد می شوند. چیلرهای تکوژن می توانند با استفاده از یک موتور گاز طبیعی خنک کننده در محل تولید کنند و همزمان گرمای اتلاف را جذب کنند، بنابراین هم آب سرد و هم آب گرم با یک فرآیند کارآمد تولید می شوند. تاسیسات کشت می‌تواند بدون تامین برق باز شود، زیرا Tecochill تنها 2 کیلووات انرژی برای کار می‌برد در مقایسه با 300 کیلووات برای یک چیلر الکتریکی معادل.

کشاورزی داخلی، مانند بسیاری از کاربردهای صنعتی دیگر، هزینه اولیه قابل توجهی دارد. برای رقابت، آنها باید هزینه‌های عملیاتی خود را به دقت کنترل می‌کردند تا بتوانند به سرعت سرمایه‌گذاران خود را بازپرداخت کرده و به تسهیلات بعدی گسترش دهند. از آنجایی که آنها همزمان با حل مشکل کمبود برق توانستند هزینه های عملیاتی خود را به میزان قابل توجهی کاهش دهند، پس راه حلی برنده داشتند.

دو برابر راندمان، نصف هزینه
همانطور که دالتون توضیح می دهد، مزایای بهره وری به این معنی است که هزینه های عملیاتی کارخانه Tecochill نصف کارخانه چیلر الکتریکی است. مشکل کمبود برق حل شده است و به عنوان یک امتیاز، راندمان بالای چیلر Tecogen به معنی کاهش 40 تا 60 درصدی گازهای گلخانه ای است.

کسب‌وکارهای بیشتری که به دنبال توسعه هستند، نمی‌توانند در زمان‌های اوج مصرف برق کافی از برق دریافت کنند. اگر سالانه بیش از 100000 دلار صرف انرژی می‌کنید، برق غیرقابل اعتماد دارید یا کمبود برق با استفاده از تکوچیل می‌تواند برای شما مفید باشد. دالتون تاکید می کند.

دولت فدرال ایالات متحده تشخیص می دهد که این فناوری ها چقدر حیاتی هستند و در حال حاضر 40٪ اعتبار مالیاتی برای سرمایه گذاری برای هر کسی که در سال 2024 در این فناوری سرمایه گذاری کند ارائه می دهد.

برای اطلاعات بیشتر:
تکوژن
دالتون آلابن، مهندس فروش
[email protected]
www.tecogen.com

منبع