هدیه باغبانی را در نمایشگاه گل RHS چلسی جشن بگیرید

انجمن صنفی باغبانی (HTA) مزایای هدیه باغبانی را در نمایشگاه گل RHS چلسی 2024 که از سه شنبه، 21 می تا شنبه، 25 می 2024، در بیمارستان سلطنتی چلسی برگزار می شود، ارائه خواهد کرد. غرفه HTA طرح کوپن هدیه باغ ملی (NGGV) را به نمایش می گذارد، یک پیشنهاد منحصر به فرد که می تواند در بیش از 1000 مرکز باغ و مهد کودک در سراسر کشور استفاده شود و در هزاران محصول قابل بازخرید است. برنامه NGGV، با دسترسی گسترده و تطبیق پذیری آن، طولانی ترین تبلیغ باغبانی و باغبانی در انگلستان است.

فران بارنز، مدیر اجرایی HTA اظهار داشت: “موضوع غرفه ما، هدیه دادن به باغبانی، بر تاثیر عمیق باغبانی تاکید می کند و بر مزایای سلامت جسمی، سلامت روان، جامعه و طبیعت تاکید می کند. با هر خرید NGGV، نه تنها این کار را انجام دهید. شما به دنیای سبز دسترسی پیدا می‌کنید، اما در خیریه Greenfingers نیز مشارکت می‌کنید، و باغ‌های جادویی را برای کودکان محدود و خانواده‌هایشان ایجاد می‌کنید.
“گیاهانی که غرفه را تزیین می کنند به راحتی در مراکز باغ و مهدکودک های محلی در دسترس خواهند بود، با کوپن های هدیه گزینه مناسبی برای پیگیری روز الهام گرفتن شما از رویداد است. این هدیه ای است که به دادن ادامه می دهد!”

این غرفه همچنین یک پالت رنگی از سبز تیره و ته‌رنگ‌های رنگ سال 2024 موسسه رنگ پنتون، Peach Fuzz را نمایش می‌دهد. سایه ای که آنها توصیف می کنند به عنوان “تسخیر میل ما برای پرورش خود و دیگران”. این یک لحن هلویی ملایم مخملی است که روحیه همه جانبه آن ذهن، بدن و روح را غنی می کند. گل های رز ارائه شده توسط عضو دیوید آستین رز – Dannahue، Bring Me Sunshine و Lady of Shalott رنگ های هلویی را به نمایش می گذارند. در قلب غرفه یک درخت آرزوی زیبا قرار دارد. به عنوان حامی خیریه Greenfingers، کارت‌های کوپن هدیه باغ ملی همراه با آرزوهای کسانی که در نمایشگاه گل RHS چلسی شرکت می‌کنند، از درخت آرزو آویزان می‌شود. درخت نشان می دهد که با هر کارت NGGV خریداری شده، کمک مالی به خیریه انجام می شود. یک جعبه مجموعه و کد QR در کنار درخت قرار داده می شود تا بازدیدکنندگان پس از اعلام خواسته خود، آن را اهدا کنند.

لیندا پترونز، مدیر جمع آوری کمک و ارتباطات در گرین فینگرز، گفت: “ما از حضور در نمایشگاه گل امسال RHS چلسی به لطف HTA و حمایت مداوم آنها از طریق طرح کوپن هدیه باغ ملی خوشحالیم. از طریق فروش کوپن ها، HTA و اعضای آن نه تنها کار خیریه را برجسته می کنند، بلکه به جمع آوری سرمایه های حیاتی کمک می کنند که به خیریه Greenfingers کمک می کند تا هدیه یک باغ را به آسایشگاه ها در سراسر کشور ارائه دهد. ما بسیار مشتاقانه منتظر همکاری در هفته های آینده هستیم برای حضور در نمایشگاه، و ما می‌خواهیم این فرصت را داشته باشیم تا برای دوستانمان در HTA بهترین موفقیت را برای یک چلسی بزرگ آرزو کنیم.”

Bushy Business، عضو انجمن منظره سازان حرفه ای (APL)، غرفه را خواهد ساخت و Composite Prime عرشه را تامین خواهد کرد. Proender Nurseries، Quercus Nursery، David Austin Roses، و سایر مشاغل عضو HTA، گیاهان را تامین خواهند کرد. Bury Hill Top Soil کمپوست را فراهم می کند. بازدیدکنندگان می توانند از کدهای QR ارائه شده در غرفه استفاده کنند تا درباره طرح NGGV، گیاهان روی غرفه و نزدیکترین خرده فروش یا منظره ساز APL اطلاعات بیشتری کسب کنند.

برای اطلاعات بیشتر
انجمن صنفی باغبانی
www.the-hta.org.uk

منبع