آیا پایداری در لجستیک گل آفریقا نقش اساسی دارد؟



Flower Logistics Africa (FLA) 2024، که توسط Logistics Update Africa سازماندهی شد، بستری را برای ذینفعان صنعت فراهم کرد تا در پیچیدگی های لجستیک گل تحقیق کنند و روندهای آینده را که این بخش را شکل می دهد، بررسی کنند. این سمپوزیوم در 27 مارس در Emara Ole-Sereni در نایروبی، کنیا برگزار شد و بازیگران کلیدی را گرد هم آورد تا در مورد چالش ها، نوآوری ها و فرصت ها در صنعت گلکاری بحث کنند.

سخنان افتتاحیه بر اهمیت آمادگی برای چالش‌های پیش‌بینی‌نشده تاکید کرد و از همه‌گیری کووید-19 به عنوان نمونه بارز یاد کرد. این بر تعهد این صنعت به بهبود مستمر و تعالی تاکید کرد.

در طی سخنرانی افتتاحیه، کالب کوسیتانی، رئیس هیئت مدیره سازمان فرودگاه های کنیا، بر سهم قابل توجه کنیا در صنعت گل و لجستیک جهانی تأکید کرد. کوسیتانی که از الدورت که به دلیل آب و هوای مساعدش معروف است، دعوت به همکاری کرد تا از پتانسیل منطقه برای کشت گل و فاسد شدنی استفاده کند.

در طول سخنرانی اصلی، لینا جاموا، مدیر عضویت، حمایت و ارتباطات در شورای گل کنیا (KFC)، نقش حیاتی بخش گل‌کاری کنیا را روشن کرد و اظهار داشت: «گل‌کاری کنیا 1 درصد از تولید ناخالص داخلی ملی را تشکیل می‌دهد».

در stattimes.com بیشتر بخوانید

تاریخ انتشار:

منبع