مشارکت موفق بین OK Plant و Peter Dekker Installaties



به لطف همکاری طولانی مدت و موفقیت آمیز بین OK Plant – یک کسب و کار خانوادگی مشهور با بیش از 30 سال تجربه – و Peter Dekker Installations (PDI)، محصولات زراعی شکوفا شده و روابط بین این دو شرکت نیز وجود دارد.

در سه دهه گذشته، OK Plant در پرورش گیاهان زیبا و ظریف – در درجه اول ارکیده – که به طور طبیعی زیستگاه ها را غنی می کنند، تخصص داشته است. چیزی که زمانی به عنوان یک کسب و کار خانوادگی معمولی شروع شد، به شرکتی تبدیل شده است که از سه مکان مختلف فعالیت می کند: 's-Gravenzande، Naaldwijk و Maasdijk.

در سال 2007، استیون اولین بازدید خود را از OK Plant در حالی که برای یک شرکت باغبانی دیگر کار می کرد، انجام داد. تنها پس از انتقال به PDI در سال 2016 بود که او این شانس را پیدا کرد که اولین پروژه خود را در OK Plant به عنوان پیمانکار رهبری کند: ساختمان جدید در Naaldwijk. این پروژه آغاز یک مشارکت موفق طولانی مدت بود.

در سال 2020، استیون اولین پروژه بازسازی خود را برای تاسیسات قدیمی در OK Plant در Naaldwijk فروخت. همانطور که OK Plant به رشد خود ادامه داد، مشارکت مشترک با PDI نیز افزایش یافت. در سال 2021، بازسازی های گسترده ای در سایت Maasdijk انجام شد که شامل تبدیل تمام تاسیسات به نصب صفحه نمایش PDI بود.

در سال 2022، اعتماد به تاسیسات PDI توسط OK Plant از سال 2016 منجر به بزرگترین پروژه نوسازی تا به امروز، در سایت Nieuwlands Dijk 15 در 's-Gravenzande شد. PDI در حال حاضر در حال بازسازی و تبدیل تاسیسات خود در محل Naaldwijk است. این باغ که در سال 2007 توسعه یافته است، در حال تعمیرات اساسی است.

مشارکت بین OK Plant و PDI به لطف ارتباطات عالی و تبادل ایده‌ها پربار است. استیون، که اکنون مسئولیت فروش را نیز بر عهده دارد، توسط Jan Vellencoop، آزادی خلاقانه برای تحقق بخشیدن به دیدگاه خود را به دست آورده است. این مشارکت مبتنی بر اعتماد و احترام متقابل، نوید چندین سال رشد و موفقیت جمعی را می دهد. استیون مشتاقانه منتظر ادامه این همکاری پربار با مارسل و راب اولستورن در OK Plant است.

برای اطلاعات بیشتر:
گروه KUBO
Vlotlaan 710
2681 TX, Monster
تلفن: +31 (0) 174 286 161
[email protected]
www.kubogroup.nl

تاریخ انتشار:

منبع