صاحب مزرعه گل لاله در نیاگارا را خودتان انتخاب کنید انتظار دارد تعداد بازدیدکنندگان افزایش یابد

در منطقه نیاگارا، کانادا، مزارع گل لاله خود را انتخاب کنید و انتظار دارید امسال بازدیدکنندگان زیادی را جذب کنید. پائولا بوتس، یکی از مالکان مزرعه گل لاله JP Niagara Tulip Experience می گوید: “در اولین سال فعالیت خود از بیش از 30000 بازدیدکننده استقبال کردیم و انتظار داریم امسال بازدیدکنندگان بیشتری داشته باشیم.” او در این مقاله از مزرعه گل لاله و انتظاراتش برای امسال بیشتر می گوید.


یک بازدیدکننده در مزرعه JP Niagara Tulip Experience در سنت ریج ویل، نیاگارا، کانادا.
اعتبار: جوزف گارسیا

لاله‌ها یکی از اولین نشانه‌های بهار هستند، کانادا به داشتن زمستان‌های سرد معروف است و مردم واقعاً برای بیرون رفتن و بیرون رفتن هیجان‌زده هستند. امسال ما انتظار بازدیدکنندگان بیشتری داریم. نه تنها به این دلیل که سال دوم ماست و ما داریم گلدهی بزرگتر از سال گذشته، اما همچنین، به دلیل اینکه اکوتوریسم روز به روز مد روزتر می شود، بازدید از یک مزرعه گل لاله مناسب است در تبلیغات، ما معتقدیم که امروزه این راهی برای تبلیغ رویدادهایی مانند این است، جوزف چشم بسیار خوبی برای عکاسی دارد و مسئول بسیاری از تصاویری است که مردم در رسانه های اجتماعی ما می بینند.

دو سال پیش، پائولا بوتس و جوزف گارسیا مزرعه JP Niagara Tulip Experience را راه اندازی کردند که در سنت ریج ویل، نیاگارا، کانادا واقع شده است. پائولا به ما می گوید که همه چیز چگونه شروع شد: “من در هلند در نزدیکی کوکنهوف، باغ گل های بهاری معروف هلندی متولد و بزرگ شدم. من به سراسر جهان سفر کرده ام و در مقدونیه، کالیفرنیا و نیوزلند زندگی کرده ام. سیزده سال‌ها پیش، من در نیاگارا مستقر شدم. من همیشه در صنعت گل کار می‌کردم. مزرعه گل لاله خودم برای مدت طولانی رویای من بود.

من بعد از آشنایی با جوزف در کانادا به آن رویا پی بردم. او یک آشپز آموزش دیده است که در نزدیکی وراکروز، مکزیک به دنیا آمده و بزرگ شده است. او هم مثل من عشق زیادی به خلق زیبایی دارد. اکنون او این عشق را در ایجاد لاله‌زارها ابراز می‌کند. از آنجایی که او در کانادا زندگی می کند، در صنعت گل مشغول است. ما پنج سال پیش در حالی که مشغول راه‌اندازی مزرعه گل لاله‌ای بودیم که مال خودمان نبود، با هم کار کردیم. ما به سرعت دوستان خوبی شدیم و تصمیم گرفتیم که رشته لاله خود را راه اندازی کنیم و به این ترتیب JP Niagara Tulip Experience متولد شد.


صاحبان پائولا بوتس و جوزف گارسیا
اعتبار: آن کالاگیان

پائولا تاکید می کند که مزارع خود را انتخاب کنید در منطقه ای که او در آن زندگی می کند بسیار محبوب هستند: “مزارع خود انتخاب کنید یک چیز واقعی در منطقه نیاگارا هستند، ما انواع مختلفی داریم: گیلاس، هلو، توت فرنگی. این منطقه به دلیل معروف است. همه محصولات را چنان می کشند که تبدیل به یک جشنواره واقعی می شود.

چگونه مزرعه گل لاله‌ای را که خودتان انتخاب می‌کنید در میان همه آن‌ها متمایز کنید؟ در JP Niagara Tulip Experience، آنها بر این باورند که ایجاد یک رابطه شخصی با مشتریان یکی از عوامل مهم است: “مردم دوست دارند چهره پشت کسب و کار را ببینند و از کشاورزان محلی حمایت کنند. این واقعاً چیزی است که ما برای آن ایستاده ایم. ما همیشه آنجا هستیم، زمانی که مشتریان ما با ما تماس می گیرند، آنها باید بتوانند با ما صحبت کنند، چه از طریق تلفن، چه از طریق ایمیل یا رسانه های اجتماعی این روزها جی پی فقط ما هستیم و پائولا.

او می افزاید: “ما همچنین طیف گسترده ای از انواع را برای نشان دادن داریم. مزرعه ما بیش از 1.5 میلیون گل لاله در بیش از 120 گونه مختلف رشد می کند. پیازهای لاله ما توسط شریک ما Haakman Flower Bulbs BV عرضه می شود. بازدیدکنندگان از غیر معمول تر آنها شگفت زده می شوند. لاله‌هایی که نمی‌توانید آن‌ها را در کیسه‌های خریداری‌شده در فروشگاه پیدا کنید، به‌عنوان مثال، لاله‌های بنفش، لاله‌های کوئینزلند، یا لاله‌های گیدو اسنیک را در نظر بگیرید توجه داشته باشید که اشکال و رنگ های بسیار متفاوتی وجود دارد.”


تصویری از مزرعه JP Niagara Tulip Experience.
اعتبار: جوزف گارسیا

وقتی از پائولا پرسیده شد که برای آینده چه انتظاری دارد، می‌گوید: “مطمئناً معتقدیم که هنوز فرصت‌های زیادی وجود دارد، چون کمی بیش از 1 ساعت با منطقه بزرگ تورنتو فاصله داریم، بازدیدکنندگان زیادی برای رسیدن به آن وجود دارد. این یک سفر یک روزه خوب است. ما داریم. بازدیدکنندگان از همه اقشار، جوانان و افراد مسن، فکر می‌کنم، زیرا در زمان کنونی، هنوز هم چیزی مقرون به صرفه است، و در کل از هر دقیقه آن لذت می‌بریم می تواند در سال های آینده افراد زیادی را خوشحال کند.”

برای اطلاعات بیشتر:
JP Niagara Tulip Experience
[email protected]
www.jpniagaratulipexperience.com

منبع