ایالات متحده: تکثیر در گلخانه



دیزی (گلدشمید) آنسیکر در سال 1976 در جاده دایگل در وست مینستر به دنیا آمد، جایی که مادرش راین کین (پدرش تام گلدشمید است) تخت‌های چندساله دوست‌داشتنی در اطراف خانه‌شان کاشته بود. حتی قبل از اینکه دیزی کلاس اول را در مدرسه Westminster West شروع کند – جایی که کلر اوگلسبی و همسر این نویسنده، مری هیوارد، معلمان او در کلاس های 1-4 بودند – او به مادرش با گل ها و همچنین باغ سبزیجات بزرگ خانواده شان کمک کرد.

“من حدس می‌زنم که پدر و مادرم را می‌توان “مردم به زمین بازگشت – در حال رشد، کنسرو کردن، انجماد کردن” نامید. اواسط آوریل در آشپزخانه جک و کارن مانیکس در مزرعه واکر آنها در دامرستون نشسته بودیم که دیزی از مارس تا نوامبر در آنجا کار می کند.

پس از مدرسه Westminster West، دیزی برای کلاس های 5-8 در مدرسه گرامر در پوتنی، سپس مدرسه Putney برای کلاس های 9-12 شرکت کرد و سپس به UVM رفتم تا معلم ESL شوم. این برنامه زمانی که در کلاس گیاه شناسی در سال 1996 شرکت کردم تغییر کرد. و آن را دوست داشت.

“آن تابستان هر دو برادرم الک (اکنون یک دیوار کش سنگ خشک) و من در مزرعه واکر کار می کردیم. من در غرفه فروش میوه و سبزیجات کار می کردم. سپس با امی ملیسا، همکار و متخصص گل ملاقات کردم و صحبت کردم. او مرا در مورد گیاهان باغی یاد گرفت و از آن زمان دیگر متوقف نشدم.

در reformer.com بیشتر بخوانید

تاریخ انتشار:

منبع