دستگاه تکثیر و پرورش گیاه در یک

ماتیاس دیکس می گوید: “پس از انتظارات زیاد، بالاخره Hydrostarter ما برای خرید در وب سایت ما در دسترس است. اما این همه چیز نیست، ما همچنین یک حق اختراع برای دستگاه انتشار قابل استفاده مجدد خود به دست آورده ایم. این گواهی بر تعهد ما به پایداری و نوآوری است.” یکی از بنیانگذاران Sinterra. این استارتاپ قرار است استفاده از بستر را در راه‌اندازی‌های کشاورزی هیدروپونیک، آئروپونیک و آکواپونیک کاهش دهد تا ردپای محیطی در CEA کاهش یابد.

ماتیاس با هیجان، آخرین به‌روزرسانی‌های محصول اصلی خود، Hydrostarter را به اشتراک می‌گذارد که با تعهد خود به کاهش ضایعات متمایز است. او توضیح می دهد: “نه تنها پس از هر چرخه رشد قابل استفاده مجدد است، بلکه قابل بازیافت نیز می باشد. به علاوه، با حذف ذغال سنگ نارس به عنوان یک بستر، ما به طور فعال با تخریب زمین های باتلاقی حیاتی مقابله می کنیم.”

“این یک زمان فوق العاده هیجان انگیز برای معرفی محصول ما به جهان است. با توجه به تغییرات آب و هوایی در حال افزایش و کاهش زمین های قابل کشت، نیاز فزاینده ای به کشاورزی محیطی کنترل شده وجود دارد. و از منظر تجاری، ما در حال رسیدگی به یک مشکل بسیار واقعی از یکبار مصرف ها هستیم. بسترها.”

همکاری و سرمایه گذاری
ماتیاس با نگاهی به آینده، برنامه های بلندپروازانه خود را برای سال 2024 ترسیم می کند. مشتاق جمع آوری بازخورد از مشتریان برای اصلاح محصول خود برای تولید سری است. علاوه بر این، این استارت آپ به طور فعال به دنبال مشارکت با شرکت ها و موسسات تحقیقاتی و همچنین سرمایه گذاران برای افزایش تولید است.


توسعه ریشه در Hydrostarter

هنگامی که از ماتیاس در مورد تطبیق پذیری محصولشان پرسیده شد، ماتیاس با اشتیاق ابراز می کند که او توضیح می دهد که راه حل Sinterra با اکثر محصولات زراعی کار می کند. با این حال، در حال حاضر ما به‌ویژه بر روی دانه‌های کاهوی قرصی متمرکز شده‌ایم که شروعی امیدوارکننده برای سفر ما به سمت کشاورزی پایدار است.»

همانطور که گفتگو به قیمت تبدیل می شود، ماتیاس هزینه فعلی را تصدیق می کند اما به آینده ای روشن تر اشاره می کند. مسلماً، قیمت نشان‌دهنده مرحله تولید پیش از سری ما است. با این حال، مطمئن باشید که با افزایش تولید و دریافت سفارش‌های بزرگ‌تر، هزینه به‌طور قابل‌توجهی کاهش می‌یابد. با توجه به قابلیت استفاده مجدد از Hydrostarter‌های ما، قیمت هر چرخه رشد فقط کافی است. کسری از این.”


یک نهال جوانه زده

از نظر ماتیاس و تیم Sinterra، Hydrostarter فقط یک محصول نیست، بلکه واقعاً نمادی برای آینده ای پایدارتر است. به خصوص از طریق جنبه بازیافت محصول و دوام طولانی مدت آن.

“با هر دانه کاشته شده، ما در حال کاشت بذرهای تغییر، یک Hydrostarter هستیم.”

برای اطلاعات بیشتر:
سینترا
ماتیاس دیکس، یکی از بنیانگذاران
[email protected]
www.sinterra.eu

منبع