شرکت لجستیکی مستقر در Eden Prairie یکی از دلایل بزرگی است که چرا بسیاری از مردم می توانند گل های تازه برای روز مادر دریافت کنند.



گلهای تازه بریده شده برای تزئین میزهای روز مادر احتمالاً از کشورهای هزاران مایل دورتر وارد شده است. با توجه به اینکه در بهترین شرایط گل های شاخه بریده پنجره کوتاهی از اوج طراوت دارند، اتصال مزرعه کشاورز، احتمالاً در آمریکای جنوبی، به یک گلدان گل خانوادگی، به یک چالش لجستیکی پیچیده تبدیل می شود.

CH Robinson مستقر در Eden Prairie، یکی از بزرگترین شرکت های لجستیک شخص ثالث در جهان، یکی از متخصصان در این زمینه است. این شرکت با داشتن تخصص حمل و نقل هوایی و حمل و نقل سطحی، سابقه خرید و فروش محصولات تازه و تاسیسات ویژه فرآوری گل در میامی، انتظار دارد 56 میلیون پوند گل تازه بریده شده را برای این روز مادر جابجا کند.

حدود 90 درصد از گل های وارداتی به ایالات متحده از طریق فرودگاه بین المللی میامی منتقل می شود. زمانی که گل های تازه بریده شده در ایالات متحده هستند، ماندگاری 10 تا 14 روز دارند، بنابراین سرعت، کارایی و نگهداری و حمل و نقل حساس به دما برای هر توقف در مسیر ضروری است.

اگر دما خیلی سرد باشد، جوانه های ظریف می توانند یخ بزنند. اگر خیلی گرم باشد، ممکن است خیلی زود شکوفا شوند یا بدتر پژمرده شوند. تأخیر می تواند به معنای روزهای کمتری در گلفروشی ها یا خرده فروشان باشد.” مایک مویسکی، معاون کسب و کار کنترل دما و تخت مسطح رابینسون، گفت: نوسان شدید تقاضا برای ظرفیت کنترل دما چیزی نیست که بسیاری از شرکت های لجستیک بتوانند با آن مقابله کنند. “ما به توانایی خود در مقیاس سریع برای برآوردن نیازهای مشتریان و کاهش پیچیدگی هایی که می تواند منجر به تاخیر شود، افتخار می کنیم. با گل ها، ساعت طراوت به سرعت پایین می آید.”

در startribune.com بیشتر بخوانید

تاریخ انتشار:

منبع