تحقیقات کشاورزی USask 25 میلیون دلار افزایش یافته است



لارنس مک آلی، وزیر کشاورزی و غذای کشاورزی کانادا گفت: سرمایه گذاری در تحقیقات برای تاب آوری بلندمدت و رشد مستمر بخش کشاورزی کانادا بسیار مهم است. من شک ندارم که این تحقیقات نوآورانه به کشاورزان ما کمک می کند تا در لبه برش باقی بمانند.”

بودجه از طریق برنامه تحقیقات استراتژیک تامین می شود و بر حمایت از بهبود ژنتیکی محصولات، توسعه دام، توسعه مواد غذایی و محصولات زیستی و خاک و محیط زیست متمرکز است.

دیوید ماریت، وزیر کشاورزی ساسکاچوان، گفت: «دولت ساسکاچوان متعهد به تأمین بودجه طرح های تحقیقاتی مبتنی بر شواهد برای خدمت بهتر به بخش کشاورزی ما است». “ارائه بودجه پایدار برای جذب و حفظ دانشمندان برجسته در حوزه های استراتژیک کلیدی، رقابت پذیری و انعطاف پذیری بخش کشاورزی ساسکاچوان و اقتصاد استانی ما را همراه با آن افزایش می دهد.”

دکتر آنجلا بدارد هاون (PhD)، رئیس دانشکده کشاورزی و منابع زیستی، گفت: “این سرمایه گذاری در تحقیقات USask سرمایه گذاری در موفقیت و پایداری بخش کشاورزی ساسکاچوان است.” “محققان USask در حال پیشبرد راه حل های نوآورانه ای هستند که نیازهای کشاورزان، صنعت و مصرف کنندگان را برآورده می کند.”

مشارکت کشاورزی پایدار کانادا یک سرمایه گذاری پنج ساله به مبلغ 3.5 میلیارد دلار توسط دولت های فدرال، استانی و منطقه ای کانادا است که از بخش های کشاورزی و محصولات کشاورزی کانادا حمایت می کند. این شامل 1 میلیارد دلار در برنامه ها و فعالیت های فدرال و تعهد 2.5 میلیارد دلاری است که 60 درصد به صورت فدرال و 40 درصد به صورت استانی/منطقه ای برای برنامه هایی که توسط استان ها و مناطق طراحی و ارائه می شود، به اشتراک گذاشته می شود.

منبع: usask.ca

تاریخ انتشار:

منبع