چگونه یک گلخانه محلی میلیون ها گل را به موقع برای روز مادر در سراسر ایالت ارسال می کند



روز مادر تقریباً نزدیک است و برای یک گلخانه در سامرز، تجارت در حال شکوفایی است.
از آنجایی که بسیاری از خریداران برای هدیه دادن گل به مادرشان می روند، مهم است که بدانیم این گل ها دقیقاً در اینجا در کانکتیکات رشد می کنند. پشت صحنه در مزارع مستقیم Grower در Somers کار زیادی برای رساندن آن گل ها از یک دانه به فروشگاه وجود دارد.

باب جونز، پرورش دهنده سرب، گفت: “من عاشق آن شدم.” در میان این همه زیبایی، زمانی برای توقف و بوییدن گل های رز وجود ندارد.» گفت: اینجا مثل یک شهر کوچک است، ترافیک زیادی که باید سر خود را روی چرخ گردان نگه دارید، زیرا قطعات متحرک زیادی وجود دارد. جونز.
بهار شلوغ ترین زمان سال برای گلخانه 45 هکتاری است. بین گیاهان بهار و روز مادر، تقریباً کل سال فروش در یک دوره شش تا هشت هفته ای اتفاق می افتد.

جونز می‌گوید: «همه سعی می‌کنند خانه‌ها یا چمن‌هایشان را زیبا کنند تا مردم بکارند.» ما خیلی بیشتر از قبل رشد کرده‌ایم تا با تقاضا همگام باشیم.»
جونز یکی از بسیاری از پرورش دهندگانی است که روزهای خود را صرف اطمینان از رشد صحیح میلیون ها گل می کند تا بتوانند به فروشگاه ها ارسال شوند و در خانه های سراسر ایالت قرار گیرند. برای او باغبانی به یک سرگرمی دوران بازنشستگی تبدیل شده است.

در fox61.com بیشتر بخوانید
(فقط خوانندگان ایالات متحده)

تاریخ انتشار:

منبع