سفر مزرعه یک کشاورز در روز مادر



مایکل آنتونی مک‌کی، رئیس مزرعه گلخانه و گل هلن در ریورهد، در احاطه‌ی گل‌ها و گل‌های آینده ایستاده بود – گیاهانی که اگر به‌عنوان نشانه‌ای نباشند، قطعاً بسته خواهند شد. او به گل‌های معلق در آسمان (در سبدهای آویزان) و هزاران قلمه در سینی‌هایی که شکوفه می‌دادند و رنگ می‌رفتند خیره شد. این چیزی است که روز مادر یکی دو ماه قبل به نظر می رسد.

مک کی با بررسی دریای سبز سینی پر از گیاهان ریز که زمان شکوفه دادن آنها قبل از تعطیلات است، گفت: “این به روز مادر می انجامد.” “این تقریبا یک چرخه سال کامل است.” اگرچه روز مادر ممکن است فقط یک روز باشد، اما مانند بسیاری از تعطیلات، ممکن است به نظر برسد که زودتر شروع می شود زیرا هوا زودتر گرم می شود. برای مک کیز، تعطیلات تقریباً در تمام سال ادامه دارد.

مک کیز و سایر کشاورزان گل در تمام طول سال در گلخانه ها رشد می کنند تا به تامین اشتهای همیشگی منطقه برای گیاهان رنگارنگ در روز مادر و فراتر از آن کمک کنند.

در حالی که گل ها در تمام طول سال زیبایی را به ارمغان می آورند، روز مادر کریسمس، سال نو و چهارم ژوئیه است که برای این صنعت تبدیل به یکی می شود. 1-800-Flowers می گوید روز مادر بزرگترین تعطیلات آن است. مردم همچنین بیشتر از قبل برای روز مادر خرج می‌کنند – این به معنای اشتهای بیشتر و نوعی شکوفایی است.

در danspapers.com بیشتر بخوانید

تاریخ انتشار:

منبع