چگونه حمل وسایل آماده به رضایت مصرف کنندگان کمک می کند

بسیاری از خواربارفروشی ها در مورد بخش های گل پتانسیل استفاده نشده ای دارند. نه تنها یک بخش گل به خوبی می تواند جذابیت زیبایی را برای فروشگاه ایجاد کند، بلکه می تواند به طور قابل توجهی بر سلامت روان و رفاه مشتریان نیز تأثیر بگذارد. استفاده از یک بخش عالی گل های خواربار فروشی می تواند سود شما را افزایش دهد و به موقعیت فروشگاه شما به عنوان متحدی در ارتقای سلامتی جامع در جوامع خود کمک کند. بیایید به جزئیات بپردازیم.

مزایای حمل چیدمان های آماده: فاکتور راحتی
مصرف کنندگان امروزی راحتی را در اولویت قرار داده اند و شما می توانید با گل آرایی های آماده به این خواسته متوسل شوید. گل‌فروشان سنتی اغلب نیاز به پیش‌سفارش یا بازدید از یک مکان جداگانه دارند، در حالی که فروشگاه‌های مواد غذایی امکان چیدن گل‌ها را در حین خرید معمولی فراهم می‌کنند. علاوه بر این، گل‌های فروشگاه‌های مواد غذایی معمولاً نسبت به فروشگاه‌های گل سنتی ارزان‌تر هستند، که به مشتریان اجازه می‌دهد تا طیف وسیعی از گزینه‌ها را متناسب با بودجه خود پیدا کنند.

درخواست تجدید نظر برای خریداران Impulse
بخش های گل اغلب دارای رنگ های پر جنب و جوش و رایحه های فریبنده هستند که می تواند باعث خریدهای فوری شود و نتیجه شما را تقویت کند. و داده ها نشان می دهد که افراد بیشتری در فروشگاه های مواد غذایی گل می خرند. در واقع، سوپرمارکت ها به طور پیوسته فروش گل را از 273000 دلار در سال به 364000 دلار در سال برای یک فروشگاه افزایش داده اند. با متوسط ​​حاشیه ناخالص 47٪ در گل های شاخه بریده، این می تواند یک امتیاز بزرگ برای تجارت شما باشد. اگر از این روند استفاده نکرده اید، اکنون وقت آن است.

ارزش زیبایی شناختی را به فروشگاه اضافه کنید
فراتر از نقش خود به عنوان محصولات برای فروش، گل های خواربارفروشی به عنوان تقویت کننده ای برای جذابیت کلی زیبایی شناسی فروشگاه عمل می کنند. مطالعه‌ای که توسط دانشگاه بوفالو انجام شده است، خاطرنشان می‌کند: «به‌روزرسانی فروشگاه‌های با جذابیت کمتر… می‌تواند راهی برای افزایش فروش هر یک از محصولات با برند فروشگاهی در قفسه‌ها باشد». در ادامه این مطالعه آمده است: «ظاهر فروشگاه… به شدت بر ارزیابی مصرف‌کنندگان از محصولات خواربار با برند خصوصی تأثیر می‌گذارد، که نشان‌دهنده حاشیه سود بیشتری نسبت به برندهای ملی است و به ایجاد وفاداری به فروشگاه کمک می‌کند». افزودن یک بخش گل می تواند به شما کمک کند ظاهر فروشگاه خود را بهبود بخشد، که می تواند به افزایش فروش کلی کمک کند.

بخش آرايش گل راهي بسيار خوب براي ارائه ارزش زيبايي شناختي بهتر است. نه تنها ظاهر فروشگاه را بهبود می بخشید، بلکه محصول دیگری را با حاشیه بالا اضافه می کنید.

مزایای سلامت روان برای مصرف کنندگان
نه تنها گل های جوراب ساق بلند می تواند برای زندگی شما مفید باشد، بلکه می تواند مزایای سلامت روان را برای جامعه محلی نیز فراهم کند. مطالعات متعدد نشان داده اند که نزدیکی به گیاهان می تواند استرس را کاهش دهد، سرعت التیام را کاهش دهد، تمرکز را افزایش دهد و خلق و خو را بهبود بخشد. سرمایه گذاری در بخش گل راه بسیار خوبی برای برجسته شدن در جامعه است.

امروز گل آرایی مواد غذایی خود را افزایش دهید
هنگامی که به محصولات بسته بندی گل باکیفیت برای گل های مواد غذایی خود نیاز دارید، به PPC Flex مراجعه کنید. از سال 1980، ما بسته بندی گل را برای مشتریان در سراسر جهان ارائه می دهیم. با استفاده از تجهیزات، ما به طور منظم قادر به ارائه چرخش سریع هستیم و اطمینان حاصل می کنیم که در صورت نیاز آنچه را که نیاز دارید دریافت می کنید.

ما نه تنها ملحفه‌های گلدار، آستین‌ها، لوازم جانبی و موارد دیگر را با کیفیت بالا ارائه می‌کنیم، بلکه این کار را به روشی پایدار انجام می‌دهیم. بسیاری از محصولات ما از مواد قابل بازیافت مانند BOPP، CPP و HDPE ساخته شده‌اند. ما همچنین فیلم های کمپوست پذیر و سایر موادی را ارائه می دهیم که فشار بر محیط را کاهش می دهند. علاوه بر این، ما در ماشین آلات پیشرفته سرمایه گذاری می کنیم تا به کاهش ردپای کربن خود کمک کنیم. پاک کننده لیزری آنیلوکس ما به کاهش مصرف آب و انرژی در طول فرآیند تمیز کردن صفحه کمک می کند. و اکسید کننده حرارتی احیا کننده ما 99 درصد از VOC ها را از بین می برد و تقریباً به طور کامل هرگونه آلودگی هوا را از بین می برد.

برای اطلاعات بیشتر:
تمکین PPC
تلفن: +1 800 235 5263
www.gotemkin.com

منبع