چه رویدادهای ویژه ای در FloriExpo 2024 خواهد بود؟



5-7 ژوئن 2024:

امسال Floriexpo دارای تعداد زیادی رویداد ویژه برای ارائه به شرکت کنندگان و غرفه داران از قالب آموزشی کاملاً جدید Floral Bootcamp، مهمانی خوش آمدگویی چهارشنبه آنها، سفر دریایی لوکس در رودخانه در فلوری پس از تاریکی، کارگاه های طراحی و موارد دیگر است که همگی عنصری از صمیمیت را ارائه می دهند. جلسات شبکه

“Bootcamp گل‌ها جلسات کوچکی را ارائه می‌دهد که برای تعامل و هیجان شرکت‌کنندگان طراحی شده‌اند، در حالی که ما طراحی را کشف می‌کنیم، الهام می‌گیریم، بر استراتژی‌های بازاریابی و فروش تسلط پیدا می‌کنیم، و مهارت‌های تیم‌سازی را تقویت می‌کنیم. جایی که با افراد همفکر ارتباط برقرار می کنید و خلاقیت خود را آزاد می کنید، از فرصت برای ایجاد شبکه های صمیمی استفاده کنید، ارتباطاتی را با همتایان و متخصصان صنعت تقویت کنید که بسیار فراتر از خروج شما دوام خواهند آورد.

“چهارشنبه مهمانی خوش آمدگویی، رویداد شبکه ای ساعت طلایی Floriexpo، موسیقی زنده، میان وعده های خوشمزه و نوشیدنی های تازه را در حین معاشرت با دوستان و همکاران تجربه کنید. روز بعد به ما برای Flori After Dark در کاتالینا، یک قایق بادبانی چارتر 130 فوتی، به ما بپیوندید. ما در امتداد Intracoastal به گشت و گذار می پردازیم.

“در طول ساعات نمایش، حتماً کارگاه‌های طراحی ما را در بار گل و شراب بررسی کنید، جایی که شرکت‌های برتر با داغ‌ترین محصولات، تجربه‌ای عملی و حرفه‌ای را ارائه می‌دهند که برای الهام بخشیدن به خلاقیت و نمایش محصولات منحصر به فرد طراحی شده است. مثل همیشه، مراسم نامگذاری گل و مسابقه طراحان آهن، جمعیت زیادی را به خود جلب می کند، زیرا همه منتظر گل تازه نامگذاری شده و برنده طراح آهن هستند.”

برای اطلاعات بیشتر:
فلوریاکسپو
floriexpo.com

تاریخ انتشار:

منبع