چرا نرگس ها نماد امید برای شاهزاده خانم کاترین هستند؟



آه، چقدر همه ما برای پرنسس کاترین ولز آرزوی بهبودی سریع و زمانی خصوصی برای شفا و بودن در کنار خانواده اش داریم.

در مقابل تخت نرگس، کیت میدلتون روی یک نیمکت نشست و به اشتراک گذاشت که غیبت او در حضورهای عمومی به دلیل ابتلا به سرطان است. پس از جراحی شکم، آزمایش‌های بعد از عمل نشان داد که او به بیماری وحشتناکی مبتلا شده است که بسیاری را تحت تأثیر قرار می‌دهد. از هر 2 زن 1 نفر یا از هر 3 مرد 1 نفر در طول زندگی خود به سرطان مبتلا می شوند.

او نحوه شیمی درمانی خود را از فوریه به اشتراک گذاشت.

بریتانیایی ها اغلب احساسات شخصی خود را از طریق گل ابراز کرده اند. در زبان گل ها، نرگس نشان دهنده آغازی جدید و همچنین انعطاف پذیری است. در واقع، هر سال یک روز نرگس وجود دارد. پوشیدن گل ها بیانیه ای در حمایت از بازماندگان و فراخوانی برای مبارزه با این بیماری است. بازماندگان، بیماران، دوستان و خانواده گل نرگس را روی برگردان خود می پوشند.

نرگس ها با رنگ های روشن و شاد خود گلی هستند که روح را بالا می برند. اما مانند بسیاری از گل ها و پیوند آنها با نمادگرایی، پیوندهایی با داده های علمی نیز وجود دارد. در حالی که نرگس ها از زمان یونان باستان به صورت دارویی استفاده می شده است، یک مطالعه در سال 2018 نشان داد که عصاره طبیعی نرگس از همنتامین (HAE) می تواند به سلول ها در مقاومت در برابر آپوپتوز، که به عنوان مرگ سلولی نیز شناخته می شود، کمک کند. آنها همچنین نشان دادند که HAE یک “مسیر نظارت ضد تومور” را فعال می کند. نتایج به روشن کردن مکانیسمی کمک می کند که بوسیله آن گیاهان خانواده معروف به آلکالوئیدهای Amaryllidaceae می توانند با سرطان مبارزه کنند. مطالعه دیگری نشان داد که چگونه این گل به مبارزه با مشکلات بیماری قلبی نیز کمک می کند.

ادامه مطلب را در flowerpowerdaily.com بخوانید

تاریخ انتشار:

منبع